Gå til innhold

fra efexor til edronax


Gjest celia

Anbefalte innlegg

Gjest celia

Har snart gått i 2 år på efexor, og vært svært fornøyd.Jeg har et abnormt søvnbehov antagelig som følge av en kraftig depresjon (manisk depressiv)så derfor fikk jeg også Tolvon for å regulere dette. Disse pillene gjorde at jeg bare sov mer. Opptil 1 døgn i strekk for så å være våken i 2.Sist jeg var hos min psykiater (oktober99) fik jeg edronax som skulle gjøre hverdagen lettere, Jeg skulle ikke leve så "statisk". Har endelig klart å slutte med efexor, etter mange forsøk. Jeg gikk direkte over på edronax for ca 1 mnd siden. Problemet er en saftig nedtur som ikke ser ut til å gi seg. Sover mer en før, og blir forferdelig sint over bagateller. Hvor lenge skal jeg forsøke med edronax før jeg gir meg?. Har forsøkt å komme i kontakt med psykiater siden okt99, men får ingen tilbakemelding. Hvem kan jeg klage til? Både trygdekontor og primærlege har forsøkt, men uten resultat. Jeg finner det ytterst nedverdigende, og kan ikke si at taushet hjelper stort på situasjonen. Bør kanskje også nevne at jeg fikk Lithionit som jeg etter eget forgodtbefinnende har kuttet ut, og som jeg fikk det mye bedre uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nils Havard Dahl

Dersom du nå har brukt Edronax mer enn 4 mnd, skulle det være tid nok til å trekke konklusjonen om Efexor for deg var bedre eller verre enn Edronax.

Når du søkes til en psykiatrisk poliklinikk, skal du ha et svar tilbake innen 14 dager - også om du får avslag.

Klageinstans er fylkeslegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...