Gå til innhold

Hvordan "overleve" å slutte med imovane?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan "overlever" man å slutte brått med 3 x 7,5 mg Imovane hver kveld i mnd,vis? Får ikke mer av legen..

Anonymkode: 0be26...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan "overlever" man å slutte brått med 3 x 7,5 mg Imovane hver kveld i mnd,vis? Får ikke mer av legen..

Anonymkode: 0be26...258

Legen må jo hjelpe deg med å trappe ned. Det må du kreve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, cilie skrev:

Legen må jo hjelpe deg med å trappe ned. Det må du kreve.

Kan visst ikke kreve noenting. Fikk ikke flere piller fordi jeg misbruker det. Og beskjeden var klar: slutt.

Anonymkode: 0be26...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan visst ikke kreve noenting. Fikk ikke flere piller fordi jeg misbruker det. Og beskjeden var klar: slutt.

Anonymkode: 0be26...258

Har legen skrevet ut alle tablettene du har tatt da? Da bør jo legen hjelpe deg. Du kan ev spørre om å få Zonat som kan hjelpe deg litt. Det er et C-prep og fungerer et par dager i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan "overlever" man å slutte brått med 3 x 7,5 mg Imovane hver kveld i mnd,vis? Får ikke mer av legen..

Anonymkode: 0be26...258

Du har sluttet mange ganger før, har du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, frosken skrev:

Du har sluttet mange ganger før, har du ikke?

Ja... Har sluttet MANGE ganger i årenes løp.. Men kan ikke huske at jeg har brukt så stor dose før...Føler som en "nybegynner"...

Anonymkode: 0be26...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Noe nytt for mange nordmenn, men det er faktisk mulig: En må holde ut noen dager med ubehag.

Anonymkode: f3404...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe nytt for mange nordmenn, men det er faktisk mulig: En må holde ut noen dager med ubehag.

Anonymkode: f3404...a22

He, he. Ja, du har nok rett. NHD? ;-)

Anonymkode: 0be26...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja... Har sluttet MANGE ganger i årenes løp.. Men kan ikke huske at jeg har brukt så stor dose før...Føler som en "nybegynner"...

Anonymkode: 0be26...258

Jeg tror at det vanskeligste her er at du er redd for hvordan det kommer til å bli. Du kommer garantert til å overleve, så jeg synes du skal prøve å fylle dagene dine med rimelig gode aktiviteter og så håpe på det beste.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, frosken skrev:

Jeg tror at det vanskeligste her er at du er redd for hvordan det kommer til å bli. Du kommer garantert til å overleve, så jeg synes du skal prøve å fylle dagene dine med rimelig gode aktiviteter og så håpe på det beste.

Lykke til:-)

Du har nok helt rett. Tusen takk for svaret.

Anonymkode: 0be26...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har legen din skrevet ut 3 ganger 7.5 mg imovane til deg i månedsvis, eller er det i rykk og napp du har gått på slike doser? Om det er i kortere perioder innimellom vil det nok gå bedre enn du frykter. 

Anonymkode: d7b02...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...