Gå til innhold

Noen som har råd mot fluer?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

På 21.8.2017 den 23.06, Blomsterfluen skrev:

jeg syns det er gøy å fange fluer i vinduet og kjenne å høre zummingen og slippe dem ut utforbi. i dag morges fant jeg en pekefot/langbein/føtting (daddy longlegg) i badekaret, den stod der så søt og uslyldig atte. ååååå.

Langbein dyr er ikke så farlig, verre med edderkopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomsterfluen
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Langbein dyr er ikke så farlig, verre med edderkopper.

når jeg sitter på do, så hender det at en edderkopp kommer heisende ned edderkoppnett tråden sin. ååå så søtt. da tar jeg dem ut. de elsker også å komme i senga mi og på puta mi, de derre store brune husedderkoppene som man kan se de to munnklubbene på.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

når jeg sitter på do, så hender det at en edderkopp kommer heisende ned edderkoppnett tråden sin. ååå så søtt. da tar jeg dem ut. de elsker også å komme i senga mi og på puta mi, de derre store brune husedderkoppene som man kan se de to munnklubbene på.

Grøss!!!! Jeg føler stadig noe kryper på meg, men når jeg skal ta det bort er det ingenting der. Så nei takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Grøss!!!! Jeg føler stadig noe kryper på meg, men når jeg skal ta det bort er det ingenting der. Så nei takk!

hver sin smak. jeg elsker når miniedderkoppene kiler meg på nesen når de heiser seg ned fra taket på baderommet/på pcrommet. ååååå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

hver sin smak. jeg elsker når miniedderkoppene kiler meg på nesen når de heiser seg ned fra taket på baderommet/på pcrommet. ååååå!!!

Ja hver sin smak. Nå har visst flua hengt seg fast i flue teipen for den er ikke her, til pass til den selv om det nok var en langsom død :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...