Gå til innhold

Selvhatet begynner igjen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Begynner igjen nå å hate meg selv. Utseendet, væremåten, lyden av stemmen min, ting jeg sier og gjør, hvordan jeg beveger meg.

Er normalt sett ikke så selvopptatt at jeg ofrer slikt mange tanker, men nå kommer de i økende grad igjen. Hva er dette symptomer på? Depresjon? 

Anonymkode: 6e97d...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynner igjen nå å hate meg selv. Utseendet, væremåten, lyden av stemmen min, ting jeg sier og gjør, hvordan jeg beveger meg.

Er normalt sett ikke så selvopptatt at jeg ofrer slikt mange tanker, men nå kommer de i økende grad igjen. Hva er dette symptomer på? Depresjon? 

Anonymkode: 6e97d...947

Da jeg gikk til behandling ved en DPS måtte jeg krysse av på et skjema før hver time. Gjaldt for min del tvangstanker , angst og depresjon. Et av spørsmålene var akkurat dette du beskriver. Tror at dette kan være et av symptomene ved depresjon ... 

Anonymkode: 008ed...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius

Jeg tror det kan henge sammen med depresjon iallefall. Jeg selvhater mye nå og er ganske langt nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg... sånn har jeg det og. Og det er grusomt. :( Hater meg selv hver dag, hver time. Hat, hat, hat. Over hele linja! Deppa hele året, det er ingenting å le av! Splitter pine GAAAAAAAAAAAAL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, dette er et tegn på depresjon. Det paradoksale er at jo mer jeg gremmes over utseendet mitt, desto mer lar jeg meg selv forfalle.

møkk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...