Gå til innhold

Gleder du deg til neste uke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg er 99,9 % sikker på at de på legekontoret ikke har sagt dette og at du har hørt feil. 

Og uansett er det ikke "DOL-fruenes" feil. Utrolig hvordan det gnåles om at "vi" skjærer alle anonyme over én kam samtidig som det generaliseres voldsomt andre veien. 

Jaja... tar du sytemuligheten fra enkelte, tar du livsgleden av dem med det samme! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

de snakker om "freeloader"

Anonymkode: 2d27a...d87

Nei skulle folk sagt noe ville de ikke brukt det ordet, du har sett for mye på ting fra USA og vrangforestillingen putter de tingene der inn i din virkelighet, tror selv om du hadde sagt ordet (i norge) ville nesten ikke skjønt hva du mente, det er ikke et vanlig eller brukt ord i Norge

I USA ville du nok blitt sett ned på ja der er det veldig fokus på å klare seg selv og klarer du deg ikke selv er du en lat slask og millioner av psykiatriske tilfeller havner som uteliggere og ikke på stønad/trygd, og de av dem som får stønad får veldig lav og blir sett ned på.

Men vrangforestillingen din har visst ikke fulgt med helt i timen, så nå er stemmen i hodet ditt "BUSTED" , den er ikke ekte, du lurer deg selv, den lurer deg, du lurer den

Anonymkode: 2d1ab...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

I USA ville du nok blitt sett ned på ja der er det veldig fokus på å klare seg selv og klarer du deg ikke selv er du en lat slask og millioner av psykiatriske tilfeller havner som uteliggere og ikke på stønad/trygd, og de av dem som får stønad får veldig lav og blir sett ned på.

Anonymkode: 2d1ab...d8d

Det er sant. Jeg var på ett amerikansk forum og spurte om noen var ufør, herrelighet for noen selvgode svar, om att NEI det var de ikke. Der står ikke trygdede høyt i kurs. Helt annen kultur.

Anonymkode: d99a4...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når noen hetses av en hel by, så er det bare å latterliggjøre. Hadde nok vært verre om jeg hadde PMS.

Huff den PMSen... ja... det er så grusomt...

Anonymkode: 2d27a...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, morsan skrev:

Og uansett er det ikke "DOL-fruenes" feil. Utrolig hvordan det gnåles om at "vi" skjærer alle anonyme over én kam samtidig som det generaliseres voldsomt andre veien. 

Jaja... tar du sytemuligheten fra enkelte, tar du livsgleden av dem med det samme! 

Er så lei av denne diskusjonen her. Fra begge sider. Man kaster jo bare bensin på bålet. 

Anonymkode: 8593c...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Jeg gleder meg ikke noe spesielt til neste uke, den blir nok helt grei med en god del ting som må avsluttes på jobb før ferien. Litt hektisk med avslutning for 13-åringen på tirsdagen, for 16-åringen på torsdagen, en fotballkamp og en avslutningsfest for fotballaget med tre av tingene på samme dag så det går ikke helt i hop. Men sånn er livet. Får'ke med meg alt. Og fredagen er det jo St. Hans - da har vi alltid bål :) Så skal jeg jobbe enda to uker før det er ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gleder meg til neste uke, skal kanskje være barnevakt igjen :)

Gleder meg også til ferien med min kjære datter :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Frykter ingenting spesielt. Har aldri sett noe poeng i å måle styrke med menneskene jeg møter i livet. Jeg har et avklart forhold til det meste i mitt liv.

Er balansen selv.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
38 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og hvis det var trygden du siktet til har den kommet i dag!

Det er forskjell på folk!

Anonymkode: 5df87...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Jeg tenker på mye jeg skulle ha gjort. Jeg har fått lavet en liten kirkegårdskrakk ( måtte følge bestemor når jeg var barn ut med hennes krakk om våren og rake ut grus når hun hadde bestilt mere grus . Jeg var det eneste barnebarnet som måtte være med men gjør jo at kirkegården nå for meg er et kjent sted)da der ikke er benker lenger iallefall når jeg har vært det.Har forstått at man av forskjellige hensyn ønsker fellesgravlunder i fremtiden Men en dame jeg snakket med sa at selve gravstedet var " vårt eget".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2017 den 9.37, Kayia skrev:

Ja jeg gleder meg til neste uke, for da arrangeres Vitenskapsfestivalen Starmus i Trondheim :) 

Synd at både Hawkins og Aldin har meldt avbud. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillemus skrev:

Synd at både Hawkins og Aldin har meldt avbud. :( 

Det jobbes med erstatningsløsninger, og det øvrige programmet er supersterkt så dette blir et eventyr uansett! Har hatt en KJEMPEDAG i dag, ny dag i morgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man lærer ikke vitenskap ved å høre noen snakke fra en scene.

Patetisk.

Anonymkode: 2d27a...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...