Gå til innhold

Gleder du deg til ferien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje jeg skal prøve meg på Trygdebåten. Kjøpe røde pølser og sukkervarer.

Anonymkode: a13e8...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg skal prøve meg på Trygdebåten. Kjøpe røde pølser og sukkervarer.

Anonymkode: a13e8...c00

Dra den første søndagen i månenden (med kveldsbåten, går kl 19, vel), så kanskje du ser noen kjente.

 

Anonymkode: 5ed6d...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutes ago, AnonymBruker said:

Dra den første søndagen i månenden (med kveldsbåten, går kl 19, vel), så kanskje du ser noen kjente.

 

Anonymkode: 5ed6d...cc5

Høres nesten fullverdig ut.

Anonymkode: a13e8...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør jeg. Jeg har jobbet hardt i 2017, og nå skal det bli godt med ferie og fullstendig avbrekk fra jobben :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Gleder meg masse :)

Først sydentur. Deretter besøke datteren som har fått sin første vikarlegejobb. 

Og så ei uke i høstferien med fjellturer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minute ago, emilie321 said:

Jeg gleder meg også, skal til Danmark i 5 dager (med datteren) :)

LOL, leste DIkemark. B):lol:

Anonymkode: a13e8...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Ferien innledes med noen dagers besøk av slektninger. Gleder meg! Så skal vi ha ei uke på den lille hytta vår ved sjøen. Deretter blir det ei lita uke på Vestlandet. Siste uka skal jeg ha hjemme. Kanskje blir det en helgetur til Oslo også. 

Gleder meg veldig til ferien. Skal ha en forsmak på den i morgen. Det er meldt varmt og fint vær og jeg vil sole meg B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig! Håper på bedre vær enn i fjor så vi får vært mye på hytta, i fjor regnet hele sommeren bort. Kjæresten og jeg skal kjøre en tur sørover i Norge og til høsten blir det en tur til enda sydligere strøk. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir det utenlandstur i år? 

Anonymkode: 5ed6d...cc5

Ja, jeg gleder meg - og ja, noe av den blir utenlands. Men ikke så langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Skal jobbe i hele sommer. Pga fra høsten av blir jeg uten jobb, 😳 Fylket skal spare penger 

Anonymkode: fc393...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akkurat  som om noen bryr seg innpå her hva jeg skal. Denne tråen er for venner. Ingen hadde skrevet likes til meg her om jeg sa jeg skulle til Danmark. :)

Anonymkode: 2a8e4...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg har som vanlig ikke lyst å reise noen plass, samboeren har lyst til Trondheim. Syns det blir litt langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg har som vanlig ikke lyst å reise noen plass, samboeren har lyst til Trondheim. Syns det blir litt langt. 

Er det noe spesielt han vil gjøre i Trondheim? Trondheimer fin i finvær. :) Men hvordan det er å være turist her vet jeg strengt tatt ikke, jeg bor jo her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Er det noe spesielt han vil gjøre i Trondheim? Trondheimer fin i finvær. :) Men hvordan det er å være turist her vet jeg strengt tatt ikke, jeg bor jo her.

OK :) Nei vet ikke helt, han syns bare det er så fint der. Han liker nye plasser, han har ikke vært der på mange år. Jeg kunne tenkt meg å se Levanger igjen da, likte meg der og det var en fin plass :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk har aldri vært i Trondheim, men har veldig lyst til å dra ditt. Trønder dialekten er noe av den fineste jeg vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, emilie321 skrev:

Trønder dialekten er noe av den fineste jeg vet om.

For meg havner den dessverre litt ned på lista, sammen med Bergens-dialekten. 

Mange fine dialekter i Norge. Liker dialektene fra sør- og sørvestlandet. Bortsett fra Grimstad. Dialekten fra Toten er morsom og jovial. Og så liker jeg Østfold-dialekt :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...