Gå til innhold

Kan jeg ta litt imovane sammen med sobril?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan jeg ta ca 3,75 mg imovane sammen med 25 mg sobril? Bruker også ap.

Er dette trygt? 

Anonymkode: 45610...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Trygt? Du dør ikke av det. Men det er vanedannende som Sobril, så spørsmålet er mer om det er smart enn om det er trygt.

Anonymkode: 6778f...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trygt? Du dør ikke av det. Men det er vanedannende som Sobril, så spørsmålet er mer om det er smart enn om det er trygt.

Anonymkode: 6778f...99e

He, he tror ikke det er fare for at jeg skal bli avhengig av imovane.. Har kun en halv tablett og tenker ikke skaffe seg mer. Tenkte om det var trygt med tanke på interaksjoner jeg da...

Anonymkode: 45610...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

He, he tror ikke det er fare for at jeg skal bli avhengig av imovane.. Har kun en halv tablett og tenker ikke skaffe seg mer. Tenkte om det var trygt med tanke på interaksjoner jeg da...

Anonymkode: 45610...6d8

Interaksjon: økt sedasjon, de forsterker hverandres effekt, men det er kanskje målet ditt. Ikke farlig (når du ser bort fra tilvenning) med mindre en tar større doser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv hender det en sjelden gang at jeg tar en vival sammen med imovane. Det går helt greit, men da kan jeg ikke kjøre bil de nærmeste 24 timer. Skulle tro det ville bli det samme med Sobril.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg ta ca 3,75 mg imovane sammen med 25 mg sobril? Bruker også ap.

Er dette trygt? 

Anonymkode: 45610...6d8

Det er trygt.

Anonymkode: e15ef...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...