Gå til innhold

å lukte døde kropper i drømmer.?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

hvordan går det ann å lukte døde dekomposerende kropper i drømmer hvor jeg finner menneske/dyre-lik i hus i drømmen, når det ikke ligger dekomposerende døde kropper på rommet i virkeligheten?

 

jeg er redd for å lukte døde kropper i virkeligheten også. den lukten er så skummel.

 

er det ikke egentlig sån at man IKKE kan lese, lukte eller kjenne smerte i drømmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

er det ikke egentlig sånn at man IKKE kan lese, lukte eller kjenne smerte i drømmer?

Nei, det er det vel ikke - opplevelser av lukt (og smak) er ikke uvanlig i drømme. 

Hvorfor skulle man ikke kunne drømme at man leser, eller misforstår jeg deg? 

36 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg er redd for å lukte døde kropper i virkeligheten også.

Hvis du er redd for noe spesielt, er det ikke så rart at du drømmer om akkurat det.  Tror ikke lukt står i noen særstilling der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
6 timer siden, laban skrev:

Nei, det er det vel ikke - opplevelser av lukt (og smak) er ikke uvanlig i drømme. 

Hvorfor skulle man ikke kunne drømme at man leser, eller misforstår jeg deg? 

Hvis du er redd for noe spesielt, er det ikke så rart at du drømmer om akkurat det.  Tror ikke lukt står i noen særstilling der?

jeg mente å "lese ord og setninger".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg mente å "lese ord og setninger".

Det er folk som studerer i drømme :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg mente å "lese ord og setninger".

Jeg tror mange har drømt at de har gjort det? Lest et brev, et skilt, en eksamensoppgave...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Akkurat nå, laban skrev:

Jeg tror mange har drømt at de har gjort det? Lest et brev, et skilt, en eksamensoppgave...

ok. jeg har fullstendig "dyseleksi" når jeg prøver å lese tekst i drømmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

ok. jeg har fullstendig "dyseleksi" når jeg prøver å lese tekst i drømmer.

Det er sikkert også mange som har drømt at de ikke klarte å lese / tyde f.eks. eksamensoppgaven :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...