Gå til innhold

Dagens lykkeopplevelser, eller opplevelsen som i mer enn 0% grad gir glede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Kanuttius

Jeg har sittet i forteltet og hørt på regnet som trommer på taket. Jeg har gassovn på så jeg fryser ikke. En god cola, strikketøy og stillhet, helt nydelig. Lenge siden jeg har kjent på en så god ro inni meg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mina1

Fikk melding fra en sjarmerende mann på tinder. Noe som fikk meg til å tenke på at det var ikke bare eksen som kunne sjarmere meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, BamseLiten skrev:

Jeg har sittet i forteltet og hørt på regnet som trommer på taket. Jeg har gassovn på så jeg fryser ikke. En god cola, strikketøy og stillhet, helt nydelig. Lenge siden jeg har kjent på en så god ro inni meg ❤

Jeg blir bare regelrett oppløftet når jeg leser slike innlegg. Sanselig, og jeg deler din glede over en slik ro. Kos deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en nydelig elg på vei hjem fra hytta i dag, vi stanset bilen (var på en liten skogsvei dette) og jeg gikk ut for å ta bilde, sto bak bildøra da. Den sto med bakkroppen ute i veien og hodet inne i buskene, men da jeg plystret på den (kjæresten flirte godt!) kom den sannelig frem på veien og stilte seg opp og så på meg med ørene mot meg - rene fotomodellen! :wub: Lever lenge på slike opplevelser jeg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å se rundt meg på alt det grønne i naturen. Grønt er ellers en så vanskelig farge.😊

Å ha et trygt sted å bo med et eget rom😊

Absolutt mye  mer enn null prosent.

Anonymkode: e5a35...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mina1

Jeg har hatt en fin dag. Lykke er alt det små som skjer. Var på en løpetur, tok litt solarium.. - dette ga velvære selv om solarium ikke er bra så er det bra for humøret iblant. Jeg fikk høre at en jeg likte må mulig ha trykket likes på meg på tinder siden han kom først opp når jeg var innom. Men jeg kunne ikke trykke likes fordi jeg kom i en flau situasjon for 2 måneder siden med eksen min der han her ble involvert. Uff... shit og men jeg har funnet ut at jeg kan like andre enn bare eksen min. Ja en fin dag hittil tross litt grubling over fortiden med den derre eksen min iblant. Jeg jobber med kjærlighetssorgen. Og egentlig så er det ikke den som er stor. Det er kun måten eksen forlot meg på som var kjip.  Så er egentlig mer lykkelig enn jeg tror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius
På 7/16/2017 den 15.40, bibben skrev:

Jeg blir bare regelrett oppløftet når jeg leser slike innlegg. Sanselig, og jeg deler din glede over en slik ro. Kos deg:)

Så fint at jeg kunne bidra med noe til deg bibben. I kveld var det ikke like mye kos. To nye vogner parkerte ved oss og ølboksene ble sprettet umiddelbart. Høy stemning fra første stund, vi hørte alt de så bla om min nevø. Kl 23 begynte de å sette på musikk og tilby mere drikke...min mann sa ifra om "ro kl 23" og det falt ikke i god jord hørte jeg. Ønsker meg mere regn på kveldene nå😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius

Ble lykkelig fordi mine tenåringer fant en venn og nå vil de være to dager til på camping med mor og stefar.

Lykken er og å strikke ferdig ett par ullstrømper i dunkelt lys i forteltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...