Gå til innhold

Har jeg rett på noe?


tanta

Anbefalte innlegg

Skal prøve eggdonasjon i utlandet og lurer på om jeg da har noen rettigheter? F.eks. utgifter til medisiner(hormonbehandling)?

Får jeg noe av det igjen?(Jeg kjøper det her i landet.) Hva med reisen(2 reiser til utlandet) Under behandling må jeg ta fri fra jobben ca 2 uker. Har jeg rett på lønnet permisjon, eller er den ulønnet?

Ville bare høre om en på noen måte kan få noe økonomisk støtte ved dette, og om det har noe å si av hva som feiler meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke sikker på dette med eggdonasjon. Vanligvis får man dekket behandling i utlandet dersom den aktuelle behandlingen ikke er tilgjengelig her hjemme. Akkurat når det gjelder eggdonasjon mener jeg det har vert en prinsippiell diskusjon på dette, men utfallet vet jeg ikke. Ta kontakt med ditt lokale trygdekontor så vil de hjelpe deg med å undersøke saken. Du har rett til å søke og få et begrunnet vedtak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...