AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Var på tannlegevakta idag. En tann ble rotfylt. Skal tilbake om 3 uker og gjøre ferdig resten. Dette er en midlertidig rotfylling. Før jeg dro til tannlegen begynte jeg å bli hoven. Utover kvelden har det forverret seg stadig mere. Smertene har også økt igjen. Er dette en sak for legevakta? Anonymkode: 39de0...d98 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var på tannlegevakta idag. En tann ble rotfylt. Skal tilbake om 3 uker og gjøre ferdig resten. Dette er en midlertidig rotfylling. Før jeg dro til tannlegen begynte jeg å bli hoven. Utover kvelden har det forverret seg stadig mere. Smertene har også økt igjen. Er dette en sak for legevakta? Anonymkode: 39de0...d98 Normalt ikke, men vær obs hvis du får feber. Det kan verke ganske intenst de par første døgnene etter en rotfylling. Fikk du ikke smertestillende av tannlegen? Anonymkode: 26d43...b3d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Normalt ikke, men vær obs hvis du får feber. Det kan verke ganske intenst de par første døgnene etter en rotfylling. Fikk du ikke smertestillende av tannlegen? Anonymkode: 26d43...b3d Fikk ikke smertestillende, tar Ibux og paraset i kombinasjon (600 ibux og 1000 paraset) hver 6.time Anonymkode: 39de0...d98 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Nei det høres ikke slik ut. Tannlege mandag om det ikke roer seg. Anonymkode: 7201c...81f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.