Gå til innhold

Hevelse og smerte etter rotfylling

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Var på tannlegevakta idag. En tann ble rotfylt. Skal tilbake om 3 uker og gjøre ferdig resten. Dette er en midlertidig rotfylling. 

Før jeg dro til tannlegen begynte jeg å bli hoven. 

Utover kvelden har det forverret seg stadig mere. Smertene har også økt igjen. 

Er dette en sak for legevakta? 

Anonymkode: 39de0...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på tannlegevakta idag. En tann ble rotfylt. Skal tilbake om 3 uker og gjøre ferdig resten. Dette er en midlertidig rotfylling. 

Før jeg dro til tannlegen begynte jeg å bli hoven. 

Utover kvelden har det forverret seg stadig mere. Smertene har også økt igjen. 

Er dette en sak for legevakta? 

Normalt ikke, men vær obs hvis du får feber. Det kan verke ganske intenst de par første døgnene etter en rotfylling. Fikk du ikke smertestillende av tannlegen?

Anonymkode: 26d43...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Normalt ikke, men vær obs hvis du får feber. Det kan verke ganske intenst de par første døgnene etter en rotfylling. Fikk du ikke smertestillende av tannlegen?

Anonymkode: 26d43...b3d

Fikk ikke smertestillende, tar Ibux og paraset i kombinasjon (600 ibux og 1000 paraset) hver 6.time 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...