Gondor Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Netflix! Jeg skal sause ned den forp..lte hjernen min med gode filmer! Gudskjelov at jeg kom på det. Når jeg begynner å komme til stadiet hvor Døden Er Min Beste Venn er det på tide å se på Jack Nichelson. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gondor Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 For ikke å snakke om Keanu Reeves! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Hvis vi skal snakke om kjekke skuespillere her, så er det ingen som slår Russel Crowe! Han er bare digg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gondor Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 37 minutter siden, Rådvilla skrev: Hvis vi skal snakke om kjekke skuespillere her, så er det ingen som slår Russel Crowe! Han er bare digg! Ja det er han og veldig veldig dyktig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 8 timer siden, Gondor skrev: For ikke å snakke om Keanu Reeves! Om du digger både Jack og Keanu så antar jeg du har sett "Når du minst venter det" hvor begge to spiller? Herlig damefillm! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 9 timer siden, Rådvilla skrev: Hvis vi skal snakke om kjekke skuespillere her, så er det ingen som slår Russel Crowe! Han er bare digg! Veldig enig med deg! Han er den deiligste av dem alle 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 8 timer siden, Gondor skrev: Ja det er han og veldig veldig dyktig! Jeg har aldri vært sånn på kneane etter noen kjendiser, men Russell Crowe er unntaket.... sukk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 8 minutter siden, påskelilje skrev: Jeg har aldri vært sånn på kneane etter noen kjendiser, men Russell Crowe er unntaket.... sukk! Aidan Turner... Der snakker vi godis altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 48 minutter siden, påskelilje skrev: Jeg har aldri vært sånn på kneane etter noen kjendiser, men Russell Crowe er unntaket.... sukk! Enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gondor Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2017 4 timer siden, Lillemus skrev: Om du digger både Jack og Keanu så antar jeg du har sett "Når du minst venter det" hvor begge to spiller? Herlig damefillm! Det var den jeg så. Damefilm de lux. Jeg fikk meg en god latter. Akkurat nå tenker jeg på gråtekulene til Keaton. Fantastisk! Setter nok på en film i dag også hvis hjernen føkker opp eller jeg ganske enkelt har lyst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 24 minutter siden, Gondor skrev: Det var den jeg så. Damefilm de lux. Jeg fikk meg en god latter. Akkurat nå tenker jeg på gråtekulene til Keaton. Fantastisk! Setter nok på en film i dag også hvis hjernen føkker opp eller jeg ganske enkelt har lyst. Jeg elsker den filmen! Særlig de senene der Diane Keaton gråter og skriver og gråter og skriver! Herlig! Aner ikke hvor mange ganger jeg har sett den, den er så herlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreaswell Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 2 timer siden, Lillemus skrev: Aidan Turner... Der snakker vi godis altså! Oooh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 12 minutter siden, Andreaswell skrev: Oooh Ser du også Poldark? Vi er totalhekta og er langt inne i sesong 3 som ikke har kommet på nrk ennå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreaswell Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 13 minutter siden, Lillemus skrev: Ser du også Poldark? Vi er totalhekta og er langt inne i sesong 3 som ikke har kommet på nrk ennå. Kun sett sesong 1, har så mye på "vent" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 På 19.7.2017 den 12.54, Lillemus skrev: Ser du også Poldark? Vi er totalhekta og er langt inne i sesong 3 som ikke har kommet på nrk ennå. Nå har du snakket så varmt om denne serien at nå har jeg satt den på listen min :- ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.