Gå til innhold

Stadige soppinfeksjoener


Gjest Adelin

Anbefalte innlegg

Nå har både meg og samboeren min fått sopp. Jeg er veldig plaget med sopp, uansett hva jeg gjør så kommer det igjen, og samboeren får det sånn innimellom.

Jeg har fått Difflucan av legen, og han bruker Canesten krem.

Jeg lurer på om det holder at han smører seg til symptomene er borte, eller bør han smøre seg en stund etter det også?

Hva kan vi gjøre for å slippe å få dette problemet igjen?

Jeg er diabetiker og har vært plaget av sopp fra jeg fikk diabetes i 1987, kan det ha noen sammenheng?

Jeg har stort sett alltid hvit utflod/belegg, men det er bare avogtil det blir plagsomt med kløe/svie.

Vil så gjerne bli kvitt dette så jeg håper på noen gode råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Se svar til Pricilla litt lengre ned. Det burde holde å smøre til symptomene er borte. Diabetes disponerer til sopp.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...