AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Jeg har ofte opplevet det som at det er smerte selv Gud om Gud finnes klarte å møte. Hva tror dere om det? Anonymkode: dd638...95f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Et bedre tak om livet sitt er jo ofte hva psykisk syke hører de trenger og det er kan hende mye i det. Det merkelige er at da jeg var yngre synes ikke jeg det var så mye uforklarlig og uforståelig som i våre dager. Og aldri har vi vært så mange som ikke føler oss bra nok tror jeg. Anonymkode: dd638...95f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Føler bare det skjer så lite oppbyggelig i våre dager. Så håpløst lite. Bare nedslående ting i dag. Jeg hørte på radio at Arbeiderpartiet skulle starte valgkampen på Vestlandet. Jeg håper veldig på at det vil bli vellykket stortingsvalg med et stabilt og godt flertall men er veldig redd man tror på det utrolige. Mange av oss føler oss langt nede i dag. Men godt at noen tror på det utrolige. Anonymkode: dd638...95f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Beklager denne "håpløse tråden". (Ingen går fri fra en alvorlig dag på jorden tror jeg bare. Er mye deppa om dagen igjen.) Anonymkode: dd638...95f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Det er så mye som skjer mener jeg.😊 Anonymkode: dd638...95f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 På 19.7.2017 den 23.43, AnonymBruker skrev: Jeg har ofte opplevet det som at det er smerte selv Gud om Gud finnes klarte å møte. Hva tror dere om det? Anonymkode: dd638...95f Forstår ikke helt hva du mener med dette? Men det er meningen vi skal oppleve alle slags smerter her på jorden,og en gnist av Gud er inni oss alle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Det er ofte bare halvspiste sannheter som kommer fram om tingene i sin hellige alminnelighet oftest synes jeg. Det er ofte så mye uhumskheter bak alt i dag så ikke rart man blir mer og mer skeptisk og prøver å tenke litt selv mener jeg😊 På den annen side hvorfor skulle noen ha mere rett i sine utlegninger enn andre. Hva som skurrer for en gjør det jo ofte ikke for en annen. Jeg har også opplevet at en bok eller kunstverk har " talt" til meg mye senere i livet enn første gang jeg fikk deni julegave. Sånt er jo bare litt merkelig. Så man bør absolutt ha litt mere respekt for hva man bare avviser som vås som min far sikkert ville omtalt som " livets viderverdigheter " Husker ofte han sa han skulle brukt fritiden bedre til studier og lignende men så ble det heller mye cowboybøker. Det er ofte så veldig mye man ikke vet om tingene. Veldig ofte er det det faktum at alt ofte erfaringsmessig har så høye kostnader ( kanskje ikke bare i kroner og øre)som gjør at man går mere inn i akkurat de tingene man gjør i livet og ikke noe annet mulig. Men det mye som skjer og vanskeligere og vanskeligere å følge med i alt selv om man kanskje så gjerne hadde villet. I våre dager må også folk ta mere ansvar for barn og annen nær familie enn før som tilbudene i kommunene var større og mer differensierte opplever jeg. Men det handler nok mye om økonomi som i så mye som til alle tider dessverre😊 Anonymkode: dd638...95f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.