Gå til innhold

Har tro på denne damen.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har sått den av og på, sønnen min viste meg at når jeg bruker yahoo går det men ikke med google chrome som jeg har. Eliten er illuminati, cia og fbi bla. 

Prøv å ta bort m. i m.youtube linken. Da kommer man til pc oppsettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har slått den av og på, sønnen min viste meg at når jeg bruker yahoo går det men ikke med google chrome som jeg har. 

Slike problemer er ikke uvanlige.

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Eliten er illuminati, cia og fbi bla. 

Tror nok de store etterretningsorganisasjonene har viktigere ting å ta seg til enn å sperre av en privat PC. Hvis du da ikke er en helt annen person enn du har gitt inntrykk av her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

Prøv å ta bort m. i m.youtube linken. Da kommer man til pc oppsettet.

Får prøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, laban skrev:

Slike problemer er ikke uvanlige.

Tror nok de store etterretningsorganisasjonene har viktigere ting å ta seg til enn å sperre av en privat PC. Hvis du da ikke er en helt annen person enn du har gitt inntrykk av her :D

Jeg er en person de vil ha vekk. Og ja, de kontrollerer oss alle med mind control, stråling og micro chip. Vil at vi skal være roboter/zombier. De ser ALT vi gjør og hva vi tenker, de har full kontroll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Prøv å ta bort m. i m.youtube linken. Da kommer man til pc oppsettet.

Det gikk ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg er en person de vil ha vekk. Og ja, de kontrollerer oss alle med mind control, stråling og micro chip. Vil at vi skal være roboter/zombier. De ser ALT vi gjør og hva vi tenker, de har full kontroll. 

Jeg har sett på en dokumentar att blekkspruten kan lese tanker. En blekksprut tippet åtte fotbalkamper og hadde rett på alle. Kanskje blekkspruten også er en alien som kom til jorden for maaaange år siden, soden den har 3 hjerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

Jeg har sett på en dokumentar att blekkspruten kan lese tanker. En blekksprut tippet åtte fotbalkamper og hadde rett på alle. Kanskje blekkspruten også er en alien som kom til jorden for maaaange år siden, soden den har 3 hjerter.

Ja mulig det. Men delfiner og hvaler er fra høyere dimensjoner. Vi er satt her på jorden for et eksperiment, vi er alle humanoider/aliens. Vi stammer ikke fra apene som noen tror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg er en person de vil ha vekk. 

Fordi? 

 

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Og ja, de kontrollerer oss alle med mind control, stråling og micro chip. Vil at vi skal være roboter/zombier. 

Da gjør de en elendig jobb.

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

De ser ALT vi gjør og hva vi tenker, de har full kontroll. 

Da jeg var barn, var det en som het Gud som hadde den rollen. Jeg tror ikke et øyeblikk på at noen jordiske personer kan lese alles tanker. 

Jeg skal ikke kverulere med deg om dette, men jeg synes ikke du skal være redd for at noen er ute etter deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, laban skrev:

Fordi? 

 

Da gjør de en elendig jobb.

Da jeg var barn, var det en som het Gud som hadde den rollen. Jeg tror ikke et øyeblikk på at noen jordiske personer kan lese alles tanker. 

Jeg skal ikke kverulere med deg om dette, men jeg synes ikke du skal være redd for at noen er ute etter deg. 

Jeg ser jo sannheten og det vil de ikke, men folk ser jo på meg som gal og vil jeg skal ta ap. Ap er mind control. De vil drepe mest mulig folk, stråler folk så de blir syke og trenger medisiner og da tjener de på det. Men mange folk dør og det er meningen, de har kommet langt i teknologien. Alle som fikk svineinfluensavaksiner er chipet,og folk er ignorante og vil ikke tro at de lever i en slik verden. Men eliten vil utrydde folk, de vil bare ha de beste av de beste og slavene. De kan se tankene våre på en skjerm. Det er jo skremmende, men jeg prøver å sende lys og kjærlighet. Men blir dårlig selv om, men hvis de vil kan de drepe meg. Det finnes sattelitter ute der,og noen ganger stopper de med hvite varebiler og stråler folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja mulig det. Men delfiner og hvaler er fra høyere dimensjoner. Vi er satt her på jorden for et eksperiment, vi er alle humanoider/aliens. Vi stammer ikke fra apene som noen tror. 

Ja. Spekkhoggeren har større hjerne enn oss mennesker, så de kan sikkert kanskje lese ultralsound tankene våre (usynlige vibrerende bølger fra hjernene våre), fordi de har tankeleseapparatet sitt somde bruker til å kommunisere med andre spekkhoggere med (ultrasound). De dreper også trenere i seaworld planlagt, fordi de blir sinte av å bo i et lite basseng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ja. Spekkhoggeren har større hjerne enn oss mennesker, så de kan sikkert kanskje lese ultralsound tankene våre (usynlige vibrerende bølger fra hjernene våre), fordi de har tankeleseapparatet sitt somde bruker til å kommunisere med andre spekkhoggere med (ultrasound). De dreper også trenere i seaworld planlagt, fordi de blir sinte av å bo i et lite basseng.

Ja vi må settepris på delfinene og hvalene, de er mye klokere enn oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

Hunder kan se spøkelser, og ta selvmord ved å hoppe fra en bro.

Ja alle dyr sanser mye mer enn mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
14 minutter siden, laban skrev:

Fordi? 

 

Da gjør de en elendig jobb.

Da jeg var barn, var det en som het Gud som hadde den rollen. Jeg tror ikke et øyeblikk på at noen jordiske personer kan lese alles tanker. 

Jeg skal ikke kverulere med deg om dette, men jeg synes ikke du skal være redd for at noen er ute etter deg. 

Men har vært å fått min shot i dag, hadde ikke mye lyst. Skal trappe ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Admin, hvorfor får åpenbart psykisk syke lov til å herje på denne måten på åpent forum? Dette er sprøyt fra ende til annen og at de får lov til å egge hverandre opp er bekymringsfullt. Det kan være andre sårbare mennesker som leser dette og blir redde.

Anonymkode: 875ce...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Alle som fikk svineinfluensavaksiner er chipet

Jeg velger å kommentere bare sitatet ovenfor: Det er sludder og vås. Håper du ikke forvirrer svigerdatteren din med sånt sprøyt, slik at hun blir skeptisk til barnevaksinasjonsprogrammet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg ser jo sannheten og det vil de ikke, men folk ser jo på meg som gal og vil jeg skal ta ap. Ap er mind control. De vil drepe mest mulig folk, stråler folk så de blir syke og trenger medisiner og da tjener de på det. Men mange folk dør og det er meningen, de har kommet langt i teknologien. Alle som fikk svineinfluensavaksiner er chipet,og folk er ignorante og vil ikke tro at de lever i en slik verden. Men eliten vil utrydde folk, de vil bare ha de beste av de beste og slavene. De kan se tankene våre på en skjerm. Det er jo skremmende, men jeg prøver å sende lys og kjærlighet. Men blir dårlig selv om, men hvis de vil kan de drepe meg. Det finnes sattelitter ute der,og noen ganger stopper de med hvite varebiler og stråler folk. 

Tar du ikke noe Ap nå ? Virker ikke slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 minutter siden, laban skrev:

Jeg velger å kommentere bare sitatet ovenfor: Det er sludder og vås. Håper du ikke forvirrer svigerdatteren din med sånt sprøyt, slik at hun blir skeptisk til barnevaksinasjonsprogrammet.

Hehe, tror du virkelig jeg snakker til henne om sånt? Samboeren min har bedt meg å holde kjeft om sånt og det gjør jeg også, vet vel at "normale" folk ikke tror på sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...