Gjest Maggie55 Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Min mor og jeg diskuterte jernbane og togreiser over frokosten i dag. Hun synes togreise er blitt mye bedre med årene og at togene bare er blitt finere og bedre. Jeg derimot synes togopplevelsen bare er blitt forringet mer og mer. Nærmest utarmet. Alt kommer kanskje an på øynene som ser? Kjør debatt.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 26 minutter siden, Maggie55 skrev: Min mor og jeg diskuterte jernbane og togreiser over frokosten i dag. Hun synes togreise er blitt mye bedre med årene og at togene bare er blitt finere og bedre. Jeg derimot synes togopplevelsen bare er blitt forringet mer og mer. Nærmest utarmet. Alt kommer kanskje an på øynene som ser? Kjør debatt.... Togene har aldri vært så fine og komfortable som nå. Anonymkode: ac86e...e2f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 3 timer siden, Maggie55 skrev: Min mor og jeg diskuterte jernbane og togreiser over frokosten i dag. Hun synes togreise er blitt mye bedre med årene og at togene bare er blitt finere og bedre. Jeg derimot synes togopplevelsen bare er blitt forringet mer og mer. Nærmest utarmet. Alt kommer kanskje an på øynene som ser? Kjør debatt.... Hva har dette med "rot" å gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 1 time siden, frosken skrev: Hva har dette med "rot" å gjøre? Det samme lurte jeg på. Men har du sett at r, t og g ligger veldig nær hverandre på tastaturet? Jeg gjetter på at overskriften skulle vært "Tog" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggie55 Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Igrunn bare fordi hun selv ikke har kjørt med tog på veldig veldig lenge men det har jeg titt og ofte. Kanskje bare jeg av oss er meningsberettiget eller har uttalerett ved frokostbordet egentlig. Er det mange som mener det mon tro? Og hvilken formalkompetanse bør man inneha for å være meningsberettiget eller får lov til å synes noesomhelst. Eller er alt bare rot? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 9 minutter siden, Maggie55 skrev: Igrunn bare fordi hun selv ikke har kjørt med tog på veldig veldig lenge men det har jeg titt og ofte. Kanskje bare jeg av oss er meningsberettiget eller har uttalerett ved frokostbordet egentlig. Er det mange som mener det mon tro? Og hvilken formalkompetanse bør man inneha for å være meningsberettiget eller får lov til å synes noesomhelst. Eller er alt bare rot? Du virker veldig negativ om den tiden vi lever i. Anonymkode: ac86e...e2f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggie55 Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Jeg føler mye uro for absolutt alt i vår tid og ikke bare for egen del. Kanskje er det derfor. Ikke noe særlig hyggelig å for eksempel tydeligvis ha valgt så feil yrkesvei i livet og ikke noe særlig å se at mulighetene videre er veldig få for fortsatt yrkesliv og nettopp et yrkesliv betød veldig mye for meg. Men kanskje for mye. Er nok ikke helt frisk om dagen og alt med sykdom er bare vanskelig det vet jo alle allefall her tror jeg.😊 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Jeg bruker tog daglig til jobb og nå på sommeren er det bare kaos og rot med avgangs- og ankomsttider. Ellers synes jeg togreiser er behagelige og greit å jobbe på pc, lese eller strikke. Vet ikke helt hva som er poenget her. Anonymkode: 21474...9d1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggie55 Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Man skal ikke tro "at man er noe "blir vel moralen hvis det blir noen. Beklager igjen alt rot. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Jeg kan gjerne debattere togopplevelser, fordeler og mangler, men jeg vet bare ikke helt hva debatten går ut på. For min egen del så er jeg lei av rot om sommeren pga. vedlikehold og synes det er for mye forsinkelser. Når jeg sitter på toget har jeg det behagelig. Anonymkode: 21474...9d1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.