amissa Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette men prøver her inne. Hadde vært kjekt med en kategori for vennskap på forumet. Jeg har få venner og har veldig lyst til å bli kjent med andre som sliter psykisk. Finnes det en slik tråd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Jeg skjønner behovet ditt, men jeg tror egentlig det er uheldig å velge sine venner ut fra om de har en psykisk lidelse. Man kan også veldig lett grave seg lengre ned i kjelleren sammen. Kanskje det beste bare er å leve et så normalt liv som mulig, og diskutere sykdom med helsevesenet. Og ha de vennene man liker, med eller uten psykisk lidelse.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 13 timer siden, amissa skrev: Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette men prøver her inne. Hadde vært kjekt med en kategori for vennskap på forumet. Jeg har få venner og har veldig lyst til å bli kjent med andre som sliter psykisk. Finnes det en slik tråd? Kan du ikke skrive et innlegg hvor du redegjør for og utdyper ønsket ditt, så kan eventuelle interesserte sende deg personlig melding? Det er en veldig grei og nyttig funksjon. Da beholder man anonymiteten til man ev. ønsker å oppgi personalia osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amissa Skrevet 4. august 2017 Forfatter Del Skrevet 4. august 2017 (endret) Mulig du har rett men jeg synes det er vanskelig å bli ordentlig kjent med "normale" folk. Føler ikke at jeg har så mye til felles med de og det er vanskelig å åpne seg opp for folk som ikke sliter og kanskje ikke forstår hvordan det er å leve med psykisk sykdom (klisje, men sant). Selv om det blir mer og mer åpenhet rundt og fokus på psykisk helse er det fortsatt en del fordommer der. Jeg trives også mye bedre rundt likesinnede, elsker rare folk og de som ikke er helt a4 Endret 4. august 2017 av amissa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.