Gå til innhold

Uthengt på et chatteforum...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ganske frustrert av å ha oppdaget at noen henger hele navnet mitt ut på et erotisk chatteforum på nettet. Det blir sagt veldig stygge ord om meg. Jeg blir skrevet om som at jeg er psykopat og schizofren. Det var 30 brukere der det skjedde. Jeg håper for all del ikke arbeidsgiver eller kollegaer ser det. Ubehagelig situasjon. Jeg forsøkte å prate med moderatorene om det. Men de virket ikke til å bry seg. 

Noen som har tips om hvordan man bør forholde seg til en slik situasjon?  Kjente det som belastende. 

Anonymkode: 559b1...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske frustrert av å ha oppdaget at noen henger hele navnet mitt ut på et erotisk chatteforum på nettet. Det blir sagt veldig stygge ord om meg. Jeg blir skrevet om som at jeg er psykopat og schizofren. Det var 30 brukere der det skjedde. Jeg håper for all del ikke arbeidsgiver eller kollegaer ser det. Ubehagelig situasjon. Jeg forsøkte å prate med moderatorene om det. Men de virket ikke til å bry seg. 

Noen som har tips om hvordan man bør forholde seg til en slik situasjon?  Kjente det som belastende. 

Ta kontakt med slettmeg.no

Anonymkode: 1c861...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er mulig at ingen som jeg kjenner fikk det med seg. Men det opplevdes forferdelig vondt etterpå. Det er tøfft å gå på jobb igjen. Jeg er redd for at noen fikk det med seg. Men med størst sannsynlighet satt det ingen kollega inne på den erotiske chatten. Men man vet jo aldri. Hva vil de tenke om meg når noen skriver fulle navnet mitt og at jeg er psykopat og schizofren pluss utgir meg som ond og en person som jeg ikke er. 

Jeg har flere muligheter for hvem det kan være. Det kan være en som forsøkte seg på sex med meg tidligere. Jeg ville ikke fordi jeg var ikke interessert i bare sex. Det kan være en eks som gjør det. Mange muligheter. Men jeg skal sjekke ut slettmeg.no. 

Det vonde er at moderatoren brydde seg ikke. Hun sa at hun ikke så det. Det lå tydelig på forumets chat offentlig. 

Det er vondt å oppleve slike ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har skrevet mail til slett.no om det. Det er så plagsomt at jeg håper at det er mulig å få fatt i den som har gjort det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har skrevet mail til slett.no om det. Det er så plagsomt at jeg håper at det er mulig å få fatt i den som har gjort det. 

Slettmeg.no/Datatilsynet er gode på dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Er det noe som ligger på nettet fortsatt eller er det bare de 30 som kunne se det? 

Hvis det er borte nå og ikke en gang moderator kan se lenger det så er det kanskje ikke så mye mer å gjøre. Det er usannsynlig at noen du kjenner så de. I såfall har de selv vært på erotisk chat og holder nok munn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er det chat som forsvinner etter noen minutter så kan du bare glemme hele greia ingen vil vite det (30/5'000'000 = 0), er det mer permanent forum kan du be modsa slette innlegget. Så glemmer han nok at du knuste hjertet hans etter noen dager og går videre med livet.

Anonymkode: 2cf8b...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mitt navn er blitt skrevet en rekke ganger. Men heldigvis rullerer chatten. Den blir ikke stående. 

I går skrev de navnet mitt og oppfordret meg til å ta selvmord fordi jeg er en psykopat og schizofren sto det. Helt sykt. Vet ikke hvem som skriver det. Har meldt det inn for datatilsynet etter oppfordring fra nettsiden slett meg no. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...