Gå til innhold

Er NHD tilbake i forumet, evt annen ekspert?

Helpme999

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 1 år senere...

Er Lommelegen ok,eller finnes andre som har eksperter "inne"? Har bare et generelt spørsmål til kropp og ikke sjel.Eller sykdom under hodet.Ikke psykiatri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, HHP58 skrev:

Er Lommelegen ok,eller finnes andre som har eksperter "inne"? Har bare et generelt spørsmål til kropp og ikke sjel.Eller sykdom under hodet.Ikke psykiatri.

Jeg har fått svært gode svar av lege på Lommelegen. 

Anonymkode: 63ef0...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da lurer jeg virkelig på hvem kupton er siden h*n kan gi medisinsvar!?!

Anonymkode: a218b...83e

En pensjonert lege, tenker jeg.

Anonymkode: 779f9...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En pensjonert lege, tenker jeg.

Ok, men da er h*n også ekspert selv om vedkommende er pensjonist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men da er h*n også ekspert selv om vedkommende er pensjonist.

Stemmer nok det vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da lurer jeg virkelig på hvem kupton er siden h*n kan gi medisinsvar!?!

Alle våre medlemmer kan svare når det gjelder spørsmål om medisiner og erfaringer, men vi har ingen eksperter bortsett fra vår gynokolog og dermed godtar vi ikke lengre spørsmål angående dosering.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ann Christin skrev:

Alle våre medlemmer kan svare når det gjelder spørsmål om medisiner og erfaringer, men vi har ingen eksperter bortsett fra vår gynokolog og dermed godtar vi ikke lengre spørsmål angående dosering.

Ann Christin, admin

Jeg føler at kupton er en godt lærd person og h*n gir inntrykk av å være en ekspert innen området uavhengig om h*n er pensjonist eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva man føler er et ekspertsvar uvesentlig. 

Med å signere som ekspert følger det også med et stort ansvar. Det kan man ikke påta seg som ordinær bruker.

Anonymkode: 06fc4...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.helsenett.no
onlinelege.no
eksperthjelp.no
lommelegen.no

Så er det jo blitt bedre tilgang til legekonsultasjon pr. videosamtale på telefon. Kry er den tjenesten jeg har best inntrykk av, men digilege er og en slik tjeneste.  

Helsenett er gratis, og har diskusjonsforum, men jeg har hatt noe problemer med siden deres så det er lenge siden jeg har tittet innom. Bl.a. er Christian Anker der  - the very funder of dol himself. Lommelegen har jeg forsøkt en gang, og var godt fornøyd med svar fra en spesialist hvor det virkelig så ut som vedkommende hadde gjort seg flid med å få det grundig med oppdatert info og linker til nyttige artikler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
15 timer siden, Ann Christin skrev:

Ann Christin, admin

Er det en ny regel ? 

Gjengangeren har jo vært at vi ikke kan svare på medisinspørsmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Er det en ny regel ? 

Når fanden leser bibelen...

Jeg har oppfattet at erfaringer og generelle omtaler er lov, men at konkrete doseanbefalinger til andre ikke er tillatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, kupton skrev:

Når fanden leser bibelen...

Jeg har oppfattet at erfaringer og generelle omtaler er lov, men at konkrete doseanbefalinger til andre ikke er tillatt.

Når fanden leser bibelen...Ja, det sier jeg også. Det er slik du leser mitt spørsmål nå. 

Det ligger ikke noe kritikk i mitt spørsmål og kritiserer i hvert fall ikke at du svarer, så du  trenger ikke å ta det personlig. 

Men det har blitt skrevet her ( noe du tydeligvis ikke husker ) at vi andre som ikke har kompetanse ikke kan svare. 

Som du vet , at selv om man har egne erfaringer kan det komme veldig mange negative erfaringer som kan skremme andre og spesielt nye brukere. Enkelte brukere ( skal ikke nevne nick ) utrykker jo negativitet uansett. Noe som kan påvirke de som skal forsøke medisiner for første gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at kupton er en godt lærd person og h*n gir inntrykk av å være en ekspert innen området uavhengig om h*n er pensjonist eller ei.

Vi har en hel del godt erfarne personer her inne og hva man velger å ta til seg av deres råd er opp til hvert enkelt, men pr nå har vi kun vår gynokolog som er autorisert helsepersonell.

6 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Er det en ny regel ? 

I tiden jeg har vært her så er dette retningslinjene jeg har fått fra Egmont. At man kan diskutere erfaringer, bivirkninger og reaksjoner på medisiner mens dosering er regelbrudd og dermed vil det bli fjernet.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...