Gutt1986 Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Jeg går på 20 mg Brintellix og bruker 0,5 mg Risperion til tvangstanker ( har prøved å ta 0,5-1,5 ) , men det hjelper heller ikke så mye mot tvangstanker og angst , er det noe annet tillegg pille som jeg kan bruke med Brintellix for tvang ?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 4 timer siden, Gutt1986 skrev: Jeg går på 20 mg Brintellix og bruker 0,5 mg Risperion til tvangstanker ( har prøved å ta 0,5-1,5 ) , men det hjelper heller ikke så mye mot tvangstanker og angst , er det noe annet tillegg pille som jeg kan bruke med Brintellix for tvang ?? Fluoxetin fikk jeg for det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Hvis det primære er å ta bort tvang, er det Brintellix som må erstattes med et ssri i høye doser. ' Anonymkode: b8547...553 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Du må bruke et SSRI i så høy dose som du tolererer uten å få altfor mye bivirkninger. Det er ikke uvanlig med f.eks Cipralex 40-60 mg eller Zoloft 400 mg. Så må du ta denne dosen i minst 12 uker før du kan evaluere effekt. Dette må du gjøre mens du har oppfølging av psykiater. Hvis dette ikke hjelper, kan du vurdere Risperdal. Men å ta en særdeles moderat dose Brintellix sammen med Risperdal høres bare rart ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 2 minutter siden, issomethingwrong skrev: Du må bruke et SSRI i så høy dose som du tolererer uten å få altfor mye bivirkninger. Det er ikke uvanlig med f.eks Cipralex 40-60 mg eller Zoloft 400 mg. Så må du ta denne dosen i minst 12 uker før du kan evaluere effekt. Dette må du gjøre mens du har oppfølging av psykiater. Hvis dette ikke hjelper, kan du vurdere Risperdal. Men å ta en særdeles moderat dose Brintellix sammen med Risperdal høres bare rart ut. Det hjalp ikke på mine "såkalte" tvangstanker,ikke risperdal og ikke fluoxetin. Fikk beskjed om at jeg hadde hatt det så lenge, at jeg måtte leve med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt1986 Skrevet 30. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2017 10 timer siden, stjernestøv skrev: Fluoxetin fikk jeg for det. I tillegg til Brintellix og Risperion ?? Er det mye bivirkninger ?? Hvor lenge har du gått på det ?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt1986 Skrevet 30. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det primære er å ta bort tvang, er det Brintellix som må erstattes med et ssri i høye doser. ' Anonymkode: b8547...553 Men jeg tåler jo ikke ssri medisiner Brintellix vil jeg helst ikke bytte , etter all nedturer med SSRI , men som tillegg pille , så går det greit !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 21 minutter siden, Gutt1986 skrev: I tillegg til Brintellix og Risperion ?? Er det mye bivirkninger ?? Hvor lenge har du gått på det ?? Går ikke på det nå, kan ikke huske det hadde verken virkning eller bivirkninger. Men det er lenge siden,ble faktisk seponert av en psykiater og ikke meg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worrisome Plenty Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) 46 minutter siden, Gutt1986 skrev: Men jeg tåler jo ikke ssri medisiner Brintellix vil jeg helst ikke bytte , etter all nedturer med SSRI , men som tillegg pille , så går det greit !! Du kan prøve Anafranil. Det er den beste medisin mot OCD og den er ikke et SSRI Det er ett tricyclisk antidepressiva. Det er en veldig effektiv pille. Endret 30. juli 2017 av Worrysome plenty 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.