AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Jeg har angst for å date. Angst for å bli avvist. Jeg har blitt så mye avvist før. Jeg har ikke vært på date på 3 måneder. Jeg har datet 10 personer i løpet av halvannet år. Jeg har avvist noen få, og en del har avvist meg. Har truffet alle via nettdating. Jobber jeg for lite hardt med å finne kjærligheten, eller mener dere at jeg har vært flink å trosset angsten å datet 10 personer på halvannet år? Jeg er veldig flink å bereide meg selv fordi jeg kan føle at jeg ikke er flink nok. Anonymkode: 2f84c...ae3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har angst for å date. Angst for å bli avvist. Jeg har blitt så mye avvist før. Jeg har ikke vært på date på 3 måneder. Jeg har datet 10 personer i løpet av halvannet år. Jeg har avvist noen få, og en del har avvist meg. Har truffet alle via nettdating. Jobber jeg for lite hardt med å finne kjærligheten, eller mener dere at jeg har vært flink å trosset angsten å datet 10 personer på halvannet år? Jeg er veldig flink å bereide meg selv fordi jeg kan føle at jeg ikke er flink nok. Anonymkode: 2f84c...ae3 Ja du har vært tøff som har datet 10 personer. Jeg ville også vært redd for avisning i en sånn rar og klein setting hvor man blir målt og dømt av noen man nesten ikke kjenner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 1 time siden, Gargamel skrev: Ja du har vært tøff som har datet 10 personer. Jeg ville også vært redd for avisning i en sånn rar og klein setting hvor man blir målt og dømt av noen man nesten ikke kjenner. En trøst å høre at jeg ikke er alene om angst for å treffe noen via nettdating. Det er så kleint. Man kjenner ikke vedkommende. Og personlighetene er så ulike og. Noen er hyggelige og lett å prate med. Noen er det stikk motsatte osv. Det er veldig sjelden at jeg har følt meg vel og avslappet i den settingen. Det er en trøst i at det ikke bare er meg som har angst for det. Jeg har faktisk egentlig vært flinkere enn jeg sikkert tror. Tross angsten så har jeg vært å møtt ca 10 personer via nettdating på et og et halvt år. Det må jeg si er bra for å ha sterk angst for det. Jeg har tvunget meg ut. De siste 3 månedene har jeg holdt meg borte fra dating. Og det har vært 3 deilige måneder. Mer avslappende å slippe å gå evig i høyspent. Er nok sunt å ta litt pauser i jakten på kjærligheten også Anonymkode: 2f84c...ae3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gondor Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Synes du er råtøff jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Ved dating er det jo en stor sannsynlighet for å finne ut at en ikke passer sammen. Jeg synes ikke det skal kalles avvisning. Anonymkode: 7c4d2...c87 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 1 time siden, Gondor skrev: Synes du er råtøff jeg! Takk Jeg er mulig flinkere enn jeg tror faktisk. Jeg har kjempe-angst for å date, men ... jeg har jo datet 10 personer etter at eksen min dumpet meg!. Og derfor får jeg vel si: Jeg er virkelig flink med tanke på angsten min. 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ved dating er det jo en stor sannsynlighet for å finne ut at en ikke passer sammen. Jeg synes ikke det skal kalles avvisning. Anonymkode: 7c4d2...c87 Er egentlig enig. Når et forhold tar slutt er det en avvisning og et brudd, men dating... så er det vel bare å møte folk, og det er jo ikke direkte brudd iallefall. Men jeg er redd for å date... Men jeg får klappe meg selv på skulderen å si til meg selv at jeg er modig som har trosset sterke angsten så mye Anonymkode: 2f84c...ae3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.