AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Hei, jeg er en gutt på 15 år som tideligere hadde følelser for en jente. Etter en stud mistet heg følelsen siden, jeg viste at vi alderig ville bli sammen. I mange nettet har jeg tenkt på henne, jeg har også hatt små skuespill for meg selv før jeg legger meg. En natt tok jeg meg på hånden og tenkte "nei du kan ikke gjøre dette, det er ho hennes hånd". Så mitt spørsmål er om det er noe galt med meg og om det er tvangs tanker. Anonymkode: 78974...bff 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 (endret) Jeg føler at jeg får tvangstanker når jeg blir forelsket. Tenker på vedkommende hele tiden. Samme får jeg når jeg får kjærlighetssorg tydeligvis. Jeg går rundt å lurer på hvorfor eksen dumpet meg hele tiden... om han noensinne var glad i meg ... om han savner meg osv. Alle de tankene har jeg på hjernen . Og så psyker jeg meg selv ned ... veldig dumt. Derfor så er jeg lei av følelsene mine for menn. Men det er jo fint å føle.... men jeg føler jo for de som det ikke er verdt eller lurt å føle noe for.... Endret 3. august 2017 av Mina1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.