AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Det startet med vasking og sjekking, men har utartet seg til grusomme perverse tanker. Om jeg er i begravelse, så kan jeg tenke: tenk hvis noen hadde gått fram til kista , lukket den opp og kjendet liket. Får så utrolig dårlig samvittighet, men klarer ikke få vekk disse tankene.I vanlig hverdagssnakk assosierer jeg "alt" med en pervers mening. Jeg tror jeg skal gå til legen. Anonymkode: ec065...0e1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Tvangstanker handler så godt som alltid om noe skrekkelig, tabu, forferdelig. Det er slitsomt å ha det slik. Ja, oppsøk legen din. Medisiner av typen SSRI i voksne doser vil dempe/fjerne tankene. Psykologisk behandling hos en superspesialist er også en mulighet. Gjerne en kombinasjon. ' Anonymkode: 06b50...392 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Da jeg gikk til behandling ved et OCDteam snakket psykologen om en som hadde opplevd akkurat det samme som deg. Han ble frisk etter behandling der. Anonymkode: a5dec...075 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Så fantastisk, kanskje jeg skal undersøke litt☺takk for tips:) Anonymkode: ec065...0e1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dory Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Jeg hadde først vask/sjekke ocd. Ble etterhvert endret til ekle tanker. Jeg fikk hjelp på ocd team. Så det finnes hjelp. Lykke til🤗 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.