Gå til innhold

Men i aller dager?! Hva skjer her??/Til administrasjonen/Dr. Anker


Poetica

Anbefalte innlegg

Altså, ikke for å være vanskelig eller surmaga, men.... Nå er altså flere fora lukket, pga mangel på fagpersoner. Så tar jeg en titt på de _2_ rusmiddelfora, og oppdager til min forbauselse at hele 15 personer kvalifiserer til fagpersonprikken (den røde). Kan noen fortelle meg hvorfor dette er mulig, mens f eks allmennmedisinforumet ikke kan holde åpent??

Det betviles absolutt ikke at det er behov for rusmiddelforum, eller fagfolk der, for all del. Men det er jo nesten nok "hjelpere" der inne til å dekke behovet for hele Norges rusmiddelproblematikk???? (satt på spissen, ok, men...)

Hvis en også samtidig ser på mengden av henvendelser til f eks psykiatriforumet, og tenker på at der er det en stakkars fagperson som skal svare, så virker det temmelig merkelig fordelt....

Hvorfor???

*skjønner mindre og mindre av opplegget på dol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og på forum for eldre er det 4 (!) stykker som sitter og svarer.... Og på ammeforum er dem 3 stk. Enig med deg, det er en viss skjevfordeling her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Hei Poetica!

Jeg forstår godt at det kan virke underlig. Forklaringen er som følger:

Forum om rusterapi drives av www.rusterapi.no. Kostnadene inngår derfor ikke Doktor Onlines budsjetter.

I ammeforum deler de på å utføre jobben innenfor avtalte rammer. Hvorvidt tre personer samlet gjørjobben til en person, har ikke innvirkning på våre kostnader.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...