Blomsterfluen Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 det har jeg fått, jeg la merke til det i går i speilet på badet. herregud så søtt! jeg ser at jeg får mer og mer sån hvitt hår på fjeset nå. jeg er kvinne. er ikke det tegn på for mye mannehormoner? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 43 minutter siden, Blomsterfluen skrev: det har jeg fått, jeg la merke til det i går i speilet på badet. herregud så søtt! jeg ser at jeg får mer og mer sån hvitt hår på fjeset nå. jeg er kvinne. er ikke det tegn på for mye mannehormoner? Kan få hår i fjeset av medisiner, kjente ei dame som pleide å barbere seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterfluen Skrevet 6. august 2017 Forfatter Del Skrevet 6. august 2017 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Kan få hår i fjeset av medisiner, kjente ei dame som pleide å barbere seg. ok. jeg går på fluoxetin. var det antideprisiva hun med hår i fjeset gikk på som ga henne hår? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 2 minutter siden, Blomsterfluen skrev: ok. jeg går på fluoxetin. var det antideprisiva hun med hår i fjeset gikk på som ga henne hår? Lurer på om det var antipsykotika, men kan jo være ad og...medisinen gjør jo noe med hormonene i kroppen. Fikk litt sjokk da hun sa "Nei jeg får vel gå å barbere meg" og tok seg i skjegget 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.