Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er bestandig så surklete, tett og forskjølt så hva kan det da være?

Hoster opp grønne og gule klumper, og nyser og pusser nesa da med sånn gul grønt slim det gjør jeg nesten hele tiden. Jeg kan ikke gå i postkassa en gang uten at lommetørkle må fram for å pusse nesa.

Jeg er fryktelig allergisk for husstøv, midd, dyr og dun. Dette for jeg jo kortison for, så det burde ikke gjøre meg så innmari forskjølt hele tiden.

Jeg gjør reint en til to ganger daglig å likevell så blir jeg bare mere og mere tett i halsen og nesa.

Jeg blei så forskjølt i begynnelsen av august i fjor. Så siden det har jeg ikke vært frisk. Jeg har nå min sjette halsbetennelse siden midten av agust i fjor.

Natta er den værste tiden på døgnet. Alt slimet fra tett nese og tette bihuler renner da ned i halsen. også blir jeg bare liggende å hoste, nyse, snufse, og pusse nesa. Nesespray og nesedåper det hjelper ikke noe lengre,

Det å spise noe annet enn flytende føde det er helt håpløst. Jeg klarer ikke en gang å svelge mitt eget spytt.

Er det noen som vet hvordan jeg skal kune ungå å være så forskjølt bestandig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42241-hva-g%C3%A5r-det-av-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im

Kjære tomatos

Har du vært til en skikkelig undersøkelse hos legen utenom når du er akutt syk? Hvis ikke bør du gjøre det. Kanskje trenger du å justere medisinene du bruker. Uansett, du kommer ikke videre uten en grundig sjekk. Jeg regner det som sikkert at du ikke røyker, men hvis du skulle gjøre det er det en god grunn til å gå og småhangle med forkjølelser hele tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...