AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 For mange år siden kom jeg i kontakt med en dame som jeg tror var islandsk, men er ikke sikker. Hun var mye i New York. Jeg kunne tenkt meg å finne henne igjen. Er det noen av dere som vet hvem jeg snakker om og hvor hun er å finne? Anonymkode: 1151f...1a1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALeXz Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Hvordan i all verden skal man klare skjønne hvem det er du snakker om med så lite informasjon? Og det finnes sikkert fler til akkurat den lille beskrivelsen du ga. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gråstein Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: For mange år siden kom jeg i kontakt med en dame som jeg tror var islandsk, men er ikke sikker. Hun var mye i New York. Jeg kunne tenkt meg å finne henne igjen. Er det noen av dere som vet hvem jeg snakker om Ja. 1 time siden, AnonymBruker skrev: og hvor hun er å finne? Anonymkode: 1151f...1a1 Nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 1 time siden, ALeXz skrev: Hvordan i all verden skal man klare skjønne hvem det er du snakker om med så lite informasjon? Og det finnes sikkert fler til akkurat den lille beskrivelsen du ga. For noen av oss er det nok informasjon, men aner ikke hvor hun er å finne 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Om hun ikke er en av de anonyme og har lagt om skrivestilen helt er det en god stund siden hun var på dol nå. Minst et år, husker ikke helt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Jeg husker henne, men tror det er mange år siden hun var her. Aner ikke hvem hun er på ordentlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Det var en anonym her i mars som noen trodde / antydet var henne. Men hun bekreftet det ikke, tvert i mot. Jeg aner ikke hvem hun er i virkeligheten. Hvis du husker ett av de gamle nickene hennes, kan du jo forsøke med en PM, det ligger mange gamle nick i lista der. Men de trenger jo ikke være knyttet til noen aktiv e-post. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: For mange år siden kom jeg i kontakt med en dame som jeg tror var islandsk, men er ikke sikker. Hun var mye i New York. Jeg kunne tenkt meg å finne henne igjen. Er det noen av dere som vet hvem jeg snakker om og hvor hun er å finne? Anonymkode: 1151f...1a1 Lenge siden jeg har sett henne men skrivestil (+ litt mer) kunne lett forveksles med en annen som har vært innom med ujevne mellomrom. Følg rådet til Laban og skriv en fellesmelding til de nickene du husker hun har hatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALeXz Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Jeg kj 17 hours ago, Nicklusheletida said: For noen av oss er det nok informasjon, men aner ikke hvor hun er å finne Joa, men jeg kjenner jo selv ei fra Island som gikk på skole i USA (husker ikke hvor), men kan jo ikke vite om det eventuelt skulle vært hun Var vel egentlig det jeg mente, hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Segunda? Anonymkode: ef00a...6bf 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Problemet med å sende melding er om hun i det hele tatt varsles om det. Hvis hun må logge seg på DOL for å vite at hun har fått melding, så er man like langt. Jeg fx får ikke pushvarsel el annen om at jeg har fått meldinger her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreaswell Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 16 timer siden, ALeXz skrev: Jeg kj Joa, men jeg kjenner jo selv ei fra Island som gikk på skole i USA (husker ikke hvor), men kan jo ikke vite om det eventuelt skulle vært hun Var vel egentlig det jeg mente, hehe Som også er på DOL? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALeXz Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 12 hours ago, Andreaswell said: Som også er på DOL? Akkurat det vet jeg ikke, hehe.. Men koblet faktisk ikke før jeg så svaret ditt nå at hun var fra DOL, tenkte doler som noe helt annet, akkurat hva vet jeg ikke men 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.