Gjest Maggie55 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Jeg leste det sannsynligvis snart gikk mot slutten av skilangrenn her til lands fordi man ventet så lite snø framover. Også at "snøgrensa"ville bare flytte seg mer og mer. Samtidig leste jeg et annet sted at hullet i osonlaget var i ferd med å gå sammen igjen. Ekstremvær hører vi jo samtidig mer og mer om. Merker dere mye tegn til klimaendringene og hvordan tror dere dette vil gå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggie55 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Jeg får ofte på følelsen at dagene flyr det er det eneste vi vet med sikkerhet. Jeg mener ikke å fornekte klimaendringer og alle de ekstreme katastrofer vi ser men allikevel føles det som vi vet så lite iallefall vi som er "folk flest". Det er jo litt rart hvis man har solide kunnskaper på områdene. Men det er kanskje noe skolebarna våre undervises i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.