AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Hvis jeg f.eks har diagnosene depresjon. Og angst , og jeg vil studere sykepleie eller vernepleie . Hva innebærer da disse medisinske testene d står du må gjennom ? Er jeg diskvalifisert da?? Anonymkode: 976d0...65f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg f.eks har diagnosene depresjon. Og angst , og jeg vil studere sykepleie eller vernepleie . Hva innebærer da disse medisinske testene d står du må gjennom ? Er jeg diskvalifisert da?? Anonymkode: 976d0...65f https://student.hioa.no/medisinsk-testing 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Da har jeg misforstått kraftig. Bra for meg:) tusen takk xbellax☺ Anonymkode: 976d0...65f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg misforstått kraftig. Bra for meg:) tusen takk xbellax☺ Anonymkode: 976d0...65f :- ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.