AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg har en helsefaglig utdanning og ser etter ny jobb. Jeg lurer på om det blir helt feil å søke jobb et sted hvor nåværende leder hadde en type behandlerrolle overfor meg for mange år siden? Dette er et annet sted enn der jeg fikk behandling. Anonymkode: 481ab...2a6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en helsefaglig utdanning og ser etter ny jobb. Jeg lurer på om det blir helt feil å søke jobb et sted hvor nåværende leder hadde en type behandlerrolle overfor meg for mange år siden? Dette er et annet sted enn der jeg fikk behandling. Anonymkode: 481ab...2a6 Hvis dette er mange år siden kan jeg ikke skjønne hvorfor det skulle være noe i veien for å søke. Men jeg er ikke i faget for å si det sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 1 minutt siden, Lillemus skrev: Hvis dette er mange år siden kan jeg ikke skjønne hvorfor det skulle være noe i veien for å søke. Men jeg er ikke i faget for å si det sånn. Det er 15 år siden. Om det er ok å søke rent formelt, så lurer jeg på om det kan bli kleint for noen av oss eller om gamle forestillinger om meg sitter igjen hos leder? Jobben er perfekt for meg på alle andre måter. Anonymkode: 481ab...2a6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undulaten Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Det tenker jeg du selv må føle på. Om du vil føle deg komfortabel med det i de fleste settinger, også kommer det ev hvor mye vedk sjef vil synes det er greit. 🤔 Vanskelig å gi et godt svar, synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 17 timer siden, Undulaten skrev: Det tenker jeg du selv må føle på. Om du vil føle deg komfortabel med det i de fleste settinger, også kommer det ev hvor mye vedk sjef vil synes det er greit. 🤔 Vanskelig å gi et godt svar, synes jeg. Nei, jeg vet ikke hvor komfortabel jeg vil være med dette. Det er vanskelig å vite. Andre som har innspill? Anonymkode: 481ab...2a6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Når det er så lenge siden ville jeg ikke latt dette være et hinder for å søke. Lykke til Anonymkode: 83ea1...18e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg vet ikke hvor komfortabel jeg vil være med dette. Det er vanskelig å vite. Andre som har innspill? Anonymkode: 481ab...2a6 Jeg tenker at det ikke er "feil", men hvorvidt det blir vanskelig avhenger helt av hva du føler. Det kan ingen andre svare på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg vet ikke hvor komfortabel jeg vil være med dette. Det er vanskelig å vite. Andre som har innspill? Anonymkode: 481ab...2a6 Jeg synes du skal søke dersom du har lyst på jobben. Dersom du får den, så ville jeg bedt om en samtale med vedkommende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Det er aldri feil å søke en jobb.😊 Anonymkode: 535cb...0aa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Tusen takk for innspill! Det var mer positivt enn jeg hadde forventet. Anonymkode: 481ab...2a6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.