AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Jeg tar 25 mg sobril om kvelden for å få sove. Planen er at jeg skal begynne å trappe ned om to uker. Jeg lurer derfor på om noen her har erfaringer med å gå på sobril og det å slutte? Anonymkode: 767b3...359 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest franklyscarlet Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Jeg har bråslutta etter å ha tatt 75 mg hver dag i ca to måneder. De første to dagene har jeg følt meg dødssyk, fått panikkanfall og vært sint og sur. -Men siden jeg vet det er abstinenser, så går det Ok. Mange foretrekker å trappe ned, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 På 18.8.2017 den 20.29, franklyscarlet skrev: Jeg har bråslutta etter å ha tatt 75 mg hver dag i ca to måneder. De første to dagene har jeg følt meg dødssyk, fått panikkanfall og vært sint og sur. -Men siden jeg vet det er abstinenser, så går det Ok. Mange foretrekker å trappe ned, da. Takk for svar! Høres ganske grusomt ut å brå slutte, tror jeg satser på å trappe ned. Anonymkode: 767b3...359 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.