AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Når han skriver ut en resept til meg og jeg tar den ut på apoteket to dager senere, kan han se datoen jeg tok den ut? Eller bare at jeg har tatt den ut? Anonymkode: da92a...d8f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Alt. Anonymkode: 7c09b...5d4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inghildh Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Nei ikke om det er en papir resept,, ev er det i en ny mnd dvs Juli mnd kommer det ikke opp på legens skjerm om du er der i august, da må legen klikke seg inn å se på forje mnd noe de svært skjeldnere gjør. Det er derfor leger helst liker å begynne på en ny mnd før de skriver ut enda en ny resept om det er smertemedisin ev angstmed pga de er så redd for å miste lisensen sin pga skriver de ut for mange medisiner på en å samme mnd ja så kan dette fanges opp i datasystem som varsler overforbruk.. Alle mnd er skjermen blank det er bare de du har flere uttak på som vises feks de reseptene du kan ta ut flere på noe de gjør med feks blodtrykksmedisiner ev B12 osv.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Takk til deg for seriøst og utfyllende svar! Anonymkode: da92a...d8f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.