Gå til innhold

Brun utflod som kommer ut når jeg tisser, men kommer fra klitoris??


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

når jeg tisser drypper det brune klumper ut av menhull-sområdet, og når jeg tørker meg, så får jeg brunsvart slim på papiret. det lukter verken mensblodlukt eller bæsj. i følge period tracker appen min, er det to dager til jeg skal få mensen. jeg småbløfde for to dager siden når jeg tisset, fra menshull-området (små dråper bare). er det utflod det brune, eller fare på ferde? jrg skal til gynikolog i november, men bør jeg fremskynne timen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

når jeg tisser drypper det brune klumper ut av menhull-sområdet, og når jeg tørker meg, så får jeg brunsvart slim på papiret. det lukter verken mensblodlukt eller bæsj. i følge period tracker appen min, er det to dager til jeg skal få mensen. jeg småbløfde for to dager siden når jeg tisset, fra menshull-området (små dråper bare). er det utflod det brune, eller fare på ferde? jrg skal til gynikolog i november, men bør jeg fremskynne timen?

Mest sannsynlig er det menstruasjonen som har meldt sin ankomst. Selv om den for mange kommer ganske punktlig er det likevel sjeldent på sekundet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Mest sannsynlig er det menstruasjonen som har meldt sin ankomst. Selv om den for mange kommer ganske punktlig er det likevel sjeldent på sekundet. 

ok. men mensen blir mer og mer forsinket/uregelmessig. det er mystisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

ok. men mensen blir mer og mer forsinket/uregelmessig. det er mystisk.

Det synes jeg du skal ta opp med gynekologen din når du skal dit i november. Jeg aner ikke hvorfor det er slik, men det er absolutt verdt å nevne for vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke så uvanlig med litt blod før den egentlige menstruasjon, og blod kan være brunlig. Det kommer ikke fra klitoris. Bruker du prevensjon? det kan gi uregelmessige blødninger.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Akkurat nå, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Det er ikke så uvanlig med litt blod før den egentlige menstruasjon, og blod kan være brunlig. Det kommer ikke fra klitoris. Bruker du prevensjon? det kan gi uregelmessige blødninger.

Vennlig hilsen Mette

jeg bruker ikke prevensjon, og har aldri hatt sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
Akkurat nå, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Hvor gammel er du? Hvorfor skal du til gynekolog i november?

Hilsen Mette

jeg er 32 år. jeg skal til gynikolog for å ta ultralyd for å se om jeg har cyster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

nå måtte jeg ta på bind, for nå kom det mye spotting. men jeg tviler på at jeg trenger å bytte nytt bind før i morgen/overimorgen, for det spottegreiene kommer for tiden frem og lurer meg til at jeg skal tro det er mensen men så er det bare bloddrypp spottinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Hormonforstyrrelser (med småcyster på eggstokken) kan gi uregelmessige menstruasjoner. Tilstanden betegnes PCOS. Det er kanskje det du skal sjekkes for?

Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 time siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Hormonforstyrrelser (med småcyster på eggstokken) kan gi uregelmessige menstruasjoner. Tilstanden betegnes PCOS. Det er kanskje det du skal sjekkes for?

Hilsen Mette

ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Ved PCOS (Poly Cystisk Ovarie Syndrom) er det vanlig med uregelmessige, spesielt sjeldne, blødninger og ofte uren hud eller mannlig behåring. Tilstanden kan påvises ved ultralyd og hormonanalyser.

Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
3 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Ved PCOS (Poly Cystisk Ovarie Syndrom) er det vanlig med uregelmessige, spesielt sjeldne, blødninger og ofte uren hud eller mannlig behåring. Tilstanden kan påvises ved ultralyd og hormonanalyser.

Hilsen Mette

ok. er det mannlige hår jeg har, når jeg får hvite hår på fjeset (som "kinnsjegg" på kinnene og hvite hår på nesetippen og flere hvite hår på armer og mye hvite hår på ryggen i nakkeområdet?

 

(jeg har brunt hårfarge på hodet)

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...