Gå til innhold

Er det ok?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Hvis jeg ikke skriver om meg selv og åndelige ting, ikke legger ut youtube videoer? Har forstått nå at det ikke nytter å misjonere her inne, gjør det heller på steder der folk tenker likt som meg. Vi kan jo være enige om å være uenige? Jeg skal ikke legge ut antipsykiatri heller! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Hvis jeg ikke skriver om meg selv og åndelige ting, ikke legger ut youtube videoer? Har forstått nå at det ikke nytter å misjonere her inne, gjør det heller på steder der folk tenker likt som meg. Vi kan jo være enige om å være uenige? Jeg skal ikke legge ut antipsykiatri heller! 

Nå er det ikke jeg som setter reglene her. Men jeg tror at de fleste mener at det absolutt er helt ok at du skriver om deg selv. Det som er uønsket er diverse (misjonerende) youtube-videoer og innlegg om "antipsykiatri", som du så presist kaller det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xtra skrev:

Nå er det ikke jeg som setter reglene her. Men jeg tror at de fleste mener at det absolutt er helt ok at du skriver om deg selv. Det som er uønsket er diverse (misjonerende) youtube-videoer og innlegg om "antipsykiatri", som du så presist kaller det.

Ok, skal ikke misjonere om ting, skal holde det for meg selv. Men å skrive om meg blir jo åndelig? Det er jo vanskelig å vite hva som er lov? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok, skal ikke misjonere om ting, skal holde det for meg selv. Men å skrive om meg blir jo åndelig? Det er jo vanskelig å vite hva som er lov? 

Som sagt er det ikke jeg som hverken setter eller praktiserer reglene her. Bruk din sunne fornuft, og ta det til deg om noen sier du misjonerer eller legger ut annet uønsket innhold, uten å bli støtt og si ting som at du ønsket. Det tror jeg absolutt ikke du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xtra skrev:

Som sagt er det ikke jeg som hverken setter eller praktiserer reglene her. Bruk din sunne fornuft, og ta det til deg om noen sier du misjonerer eller legger ut annet uønsket innhold, uten å bli støtt og si ting som at du ønsket. Det tror jeg absolutt ikke du er.

Ble litt støtt av det, men har tenkt meg om nå. Dere vil ikke vite om sånne ting, og det må være greit. Alle har vi vår vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du har mye å bidra med Stjernestøv. Det går jo an å skrive om seg selv uten å ta med alt det åndelige, du er så mye mer enn det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ble litt støtt av det, men har tenkt meg om nå. Dere vil ikke vite om sånne ting, og det må være greit. Alle har vi vår vei. 

Det er bra :)

 

PS - jeg VET om sånne ting, men tror overhodet ikke på dem, og vet hvor jeg kan finne slike ting om jeg mot formodning skulle ønske å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, emilie321 skrev:

Jeg synes du har mye å bidra med Stjernestøv. Det går jo an å skrive om seg selv uten å ta med alt det åndelige, du er så mye mer enn det.

 

Takk for det. Er jeg? Kan jo prøve å utelate det åndelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Xtra skrev:

Det er bra :)

 

PS - jeg VET om sånne ting, men tror overhodet ikke på dem, og vet hvor jeg kan finne slike ting om jeg mot formodning skulle ønske å se.

Ok, den er grei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk for det. Er jeg? Kan jo prøve å utelate det åndelige. 

Du er MYE mere enn det :)

Anonymkode: 310d0...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er MYE mere enn det :)

Anonymkode: 310d0...3e0

Å takk, det er jo greit å vite det. Trodde jeg for det meste var det åndelige, men godt jeg har andre aspekter også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvis jeg ikke skriver om meg selv og åndelige ting, ikke legger ut youtube videoer? Har forstått nå at det ikke nytter å misjonere her inne, gjør det heller på steder der folk tenker likt som meg. Vi kan jo være enige om å være uenige? Jeg skal ikke legge ut antipsykiatri heller! 

Du har vært savnet :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, XbellaX skrev:

Du har vært savnet :-) 

Åh takk for det, savner jo dere også når jeg er borte fra dol. Det er jo sosialt her, men det er ikke alt man kan skrive om. Det må jeg lære meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Åh takk for det, savner jo dere også når jeg er borte fra dol. Det er jo sosialt her, men det er ikke alt man kan skrive om. Det må jeg lære meg. 

Det er sant, og så får vi forsøke å huske det vi andre også og ikke nøre opp under dette du strever med, noe som er vanskelig - vi er litt for prateglade alle sammen tror jeg. 

Jeg har alltid satt pris på takhøyden på DOL, den har vært rimelig stor, men misjonering fungerer dårlig uansett hvor man befinner seg og uansett hvilket tema det er snakk om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, XbellaX skrev:

Det er sant, og så får vi forsøke å huske det vi andre også og ikke nøre opp under dette du strever med, noe som er vanskelig - vi er litt for prateglade alle sammen tror jeg. 

Jeg har alltid satt pris på takhøyden på DOL, den har vært rimelig stor, men misjonering fungerer dårlig uansett hvor man befinner seg og uansett hvilket tema det er snakk om. 

Ja skal ikke misjonere mer, må respektere at dere ikke er interessert i sånt...det er jo min greie. Ja, jeg vet i grunn ikke hva jeg sliter med,prøver bare å leve livet mitt som den jeg er. Alle må jo være seg selv, det er jo selvsagt. Vi kan ikke alle være like, det er like mange sannheter som det er mennesker. Jeg respekterer andre sine sannheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...