Gå til innhold

Den følelsen!


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
På 23.8.2017 den 12.23, yellow ledbetter skrev:

Jeg kjenner meg igjen. Det er ikke all søvn som er like god og effektiv, dessverre. Jeg hadde det sånn i flere år. Sov litt sånn av og på, drømte og surra fælt, og fikk aldri den dype søvnen jeg trengte. Kronisk trøtt og sliten. Det er fælt å ha det sånn.

jeg har sån søvn nå for tiden. + stive nakkemuskler og mye fising og svetting:

 

Screenshot_20170825-151207

 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 23.8.2017 den 12.23, yellow ledbetter skrev:

Jeg kjenner meg igjen. Det er ikke all søvn som er like god og effektiv, dessverre. Jeg hadde det sånn i flere år. Sov litt sånn av og på, drømte og surra fælt, og fikk aldri den dype søvnen jeg trengte. Kronisk trøtt og sliten. Det er fælt å ha det sånn.

Jeg tror man kan bli sliten hvis man er mye ute av kroppen om nettene og, det var en som sa det til meg. Men jeg føler jeg lærer mye av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg gjenkjenner meg. Spesielt ved å ha sovet men like trøtt. Jeg tar igjen noe medisin noe som medfører denne veldige hodepine. Helt uten medisin blir jeg veldig passiv og det ikke lett nå på grunn av mor. Savner min far enormt. Var mye grunnsteinen for oss. Det er svært vanskelig å prøve å begynne å se tingene på nye måter. Holder pusten bare jeg treffer kjente på gata. Ikke lett å sette ord på status.

I går ville bena bare krølle seg og svikte da jeg syklet til butikken. Men ingen blir noe yngre med årene som legen engang ganske riktig repliserte. Godt det er helg.😊

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Overfall glad jeg ikke er politiker med alt de har å passe på. Håper Helsepartiet og de øvrige partiene får noe sendetid. Så mange som har viktige ting spesielt nå men føler lettet at ikke jobber som politiker spesielt i disse tider. Heier selv på Arbeiderpartiet med altså Helsepartiet som god nummer 2. Håper sykehuset i Alta blir  det beste iverden.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Maggie55 skrev:

Jeg gjenkjenner meg. Spesielt ved å ha sovet men like trøtt. Jeg tar igjen noe medisin noe som medfører denne veldige hodepine. Helt uten medisin blir jeg veldig passiv og det ikke lett nå på grunn av mor. Savner min far enormt. Var mye grunnsteinen for oss. Det er svært vanskelig å prøve å begynne å se tingene på nye måter. Holder pusten bare jeg treffer kjente på gata. Ikke lett å sette ord på status.

I går ville bena bare krølle seg og svikte da jeg syklet til butikken. Men ingen blir noe yngre med årene som legen engang ganske riktig repliserte. Godt det er helg.😊

 

 

Åh, håper du får slappet av i helgen :) Forstår godt at du savner din far. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Savnet etter min far er av og til helt forferdelig enda det er over et år siden vi han for oss helt uventet falt fra. Jeg håper det blir bedre ettersom tida går. Tida har ofte hjulpet oss før. 

I dag lager jeg ekstra god søndagsmiddag (lammefrikassé) til de nærmeste som fremdeles lever selv om alder ofte tar sitt med oss mennesker ofte som jeg opplever det. Tidene endres og vi med den.

Veldig viktig med tilstrekkelig hvile så absolutt spesielt for personer med psyke.😊

God søndag til deg og alle dine😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Maggie55 skrev:

Savnet etter min far er av og til helt forferdelig enda det er over et år siden vi han for oss helt uventet falt fra. Jeg håper det blir bedre ettersom tida går. Tida har ofte hjulpet oss før. 

I dag lager jeg ekstra god søndagsmiddag (lammefrikassé) til de nærmeste som fremdeles lever selv om alder ofte tar sitt med oss mennesker ofte som jeg opplever det. Tidene endres og vi med den.

Veldig viktig med tilstrekkelig hvile så absolutt spesielt for personer med psyke.😊

God søndag til deg og alle dine😊

Lammefrikasse er jo så godt, må kose dere og ha en fin søndag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Takk det samme ønsket til deg også for denne søndagen😊

Skulle bare ikke vært for de mørke skyene i verden ( Trump ,den mest platte og mest søkte) og (de forferdelige ekstremværene som det bare ventes skal eskalere i omfang og størrelse)

Men ingen generasjoner får kanskje bare ikke alt i livet. Sånn er det kanskje bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...