Gå til innhold

Nicklus


påskelilje

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
7 timer siden, laban skrev:

De fleste var vel iblant med på en eller flere diskusjoner med Sør der temperaturen ble ganske høy.  Men de virkelige "storkranglerne" var her helt fra det fantes et forum som het noe sånt som Politikk og livssyn.  Der holdt de ivrigste på hver eneste dag.  Så ble det del-forumet nedlagt og krangelen flyttet til Åpent, da var det litt flere som slang seg med iblant. Men de færreste orket de nesten rituelle kranglene deres i lengden.

Jeg husker ikke SDD som spesielt aktiv i de politiske diskusjonene.  Han var med hvis det handlet om hverdagslige emner som sport og mat - og blandet seg noen ganger inn i tråder der "hysteriske kvinnfolk" diskuterte barneoppdragelse og familieliv.  Han hadde verken samboer eller barn, så han kunne være et - eh - forfriskende innslag der.

SDD er sikkert veldig fornøyd med at Liverpool gikk videre til CL i går :)  Av alle mannfolka som har forsvunnet herfra, er han nok den jeg savner mest. 

Jo, SDD var litt aktiv i disse diskusjonene den siste tiden han var aktiv og slik jeg husker det var han mer på Sørs side enn på Nord og ned sin side. 

Etter 22 juli 2011 brøt admin inn med « påsnakk » og etter det ga SDD seg på dol om jeg ikke husker helt feil. 

Det var synd. Han var morsom. 

Sør ødela alle tråder med gjentagende hamring med likelydende setninger oppatatt og oppatatt. 

Huff, han var slitsom. Lurer på hvor mange år av sitt liv han brukte på å gjenta seg selv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jo, SDD var litt aktiv i disse diskusjonene den siste tiden han var aktiv 

Det kan godt hende, jeg tenkte mer på den tiden de hamret løs på hverandre på forum for politikk og livssyn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...