Gjest Kanuttius Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Hvis jeg tar 1-2 sobril hver dag i en uke. Vil jeg få abstinens da?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tandorini Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 2 timer siden, BamseLiten skrev: Hvis jeg tar 1-2 sobril hver dag i en uke. Vil jeg få abstinens da?? Folk er vel forskjellige, men selv har jeg aldri opplevd abstinenser fra Sobril. Jeg har brukt det inntil tre ganger daglig ved innleggelser, men det har aldri vært noe problemer med å slutte uten nedtrapping. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Nei. Og HVIS man skulle få abstinens så er det ikke farlig, bare ubehagelig.. Det går over. 1-2 sobril hver dag i en uke er ikke så mye.. Anonymkode: 97de4...8d4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanuttius Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Takk. Jeg prøver å klare meg uten men må jeg så må jeg. Btw, hva skjedde med overskriften? Soverom liksom... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.