AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Jeg har en kronisk somatisk sykdom som krever oppfølging av spesialist i tillegg til psykisksykdom. Jeg har en fast lege på sykehuset som jeg går til og han er flink og ok som person. Men alt av behandling må vist skje i samarbeid med DPS, og fastlegen, kan ikke behandle meg uten dette samarbeidet sier han . Detter blir ganske mye arbeid for meg, for dette samarbeidet går ikke av seg selv ,jeg må be fastlegen og DPS å avtale møter med spesialisten og så er det ikke lett for dem å få fatt på hverandre og å finne felles tidspunkter til å møtes. Er det andre her som har erfaring fra tverrfaglige samarbeid mellom fastlege,DPS og spesialisthelsetjenesten i sykehus, eller andre steder som eks kommunen? Hvorfor hadde du det ? Og hvordan fungerte samarbeid? Jeg synes også at hele samarbeidet er unødvendig, jeg er på frivillig paragraf ved DPS og har samtykkekompetanse, så egentlig burde spesialisten på sykehuset og jeg finne ut av behandlingen sammen, uten DPS.Føler meg på en måte litt umyndige gjort når DPS hele tiden skal bli tatt med på alle avgjøreler .. Anonymkode: d631d...232 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanuttius Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Kan du ikke bare si det da,- slik fungerer for.meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 12 timer siden, BamseLiten skrev: Kan du ikke bare si det da,- slik fungerer for.meg! Si hva mener du ? Anonymkode: d631d...232 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanuttius Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Si hva mener du ? Anonymkode: d631d...232 Si at dette tverrfaglige ikke fungerer. Si hva som fungerer og hva du kan klare seg bedre uten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Problemet er at uten tverrfaglig samarbeid så blir det ingen behandling og behandling for min sykdom må jeg ha.Selvfølgelig har jeg sagt at jeg synes at samarbeidet er unødvendig, flere ganger. Har tenkt på å bytte spesialist men da blir det langt å reise og så er jeg stygt redd for at DPS- nissen finner en måte å bli med på lasset uansett. Anonymkode: d631d...232 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.