Gå til innhold

Ikke gjør denne tabben

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lenge slurvet jeg med å ta den ene medisinen min (antidep). Jeg trodde ikke den hadde noen virkning på meg siden jeg ikke merket noen forskjell når jeg slurvet som jeg gjorde. Så jeg seponerte den til slutt helt etter å ha brukt den i 6 år. 

Nå, 3-4 mnd senere etter seponering opplever jeg tilbakefall på depresjon. Sikkert utløst av en vanskelig livssituasjon, men jeg tror at hvis jeg ikke hadde sluttet på medisinen så hadde jeg vært mere motstandsdyktig nå.. 

Jeg skal aldri gjøre denne tabben mer. 

Anonymkode: 397b2...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke bare det at ingens liv blir helt som forventet da?

I min situasjon synes jeg ofte at medisin bare forverrer og lettvirvler opp ergrelse og frustrasjon som ellers bare glir forbi.

Jeg lurer av og til om forekomsten av en del psykisk lidelse følger svingninger i samfunnet litt sånn  sterke utslag av " massebølger".

Men av og til er medisin god støtte og hjelp.Når ting er som vanskeligst. Det viktigste er å jobbe med seg selv. En bøyg man aldri kommer utenom om man er ikke syk også tror nå jeg.

Anonymkode: 35fd1...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nytter ikke å tro på luftspeilinger. Det blir bare tvil uten tro. Godt du er kommet til ny kunnskap og at vi kanskje også har lært og dermed unngår masse ulykke.

Takk for at du delte.😊

Anonymkode: 35fd1...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius

Det med svingninger i samfunnet har jeg og tenkt på noen ganger og just i dag snakket helsesøster om det på foreldremøtet. Hun sier elevundersøkelsene nå viser at de unge er flinkere på skolen, gjør mere skolearbeid, drikker mindre, doper mindre, er mere aktive på fritiden MEN de er mere stresset, angstfulle og deprimerte enn før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...