AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Hadde ingen sexslyst da jeg gikk på cipralex. Litt bedre med brintellix men fremdeles et problem. Legen mener at det ikke er en bivirkning av brintellix og at det kanskje er depresjon eller andre ting som spiller inn. Noen erfaringer? Anonymkode: 51438...89c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde ingen sexslyst da jeg gikk på cipralex. Litt bedre med brintellix men fremdeles et problem. Legen mener at det ikke er en bivirkning av brintellix og at det kanskje er depresjon eller andre ting som spiller inn. Noen erfaringer? Anonymkode: 51438...89c Fikk også nedsatt sexlyst av Cipralex, men depresjon var nok også en grunn. Anonymkode: 854ab...845 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 vel, min erfaring er, at da jeg traff min nå ex, så gikk jeg på cipralex. I lang tid var ikke sexlysten noe problem. Kun å få orgasme. Men lysten var der! Nå, men etterhvert mistet jeg litt sexlysten også.. Så, jeg tenker, at det kommer nok litt ann på hvor jeg er. Hvordan formen min er. Da jeg møtte exen var jeg forelsket. At lysten ikke alltid er på topp er jo normalt. Men, så jeg vet ikke. Føler kanskje ikke det det har vært noe lyst der på samme måte siden den gang. Så da ble kanskje forelskelsen større enn bivirkningene av pillene... Har jo hørt at lysten kan senkes på disse pillene.. Men jeg tror ikke man er helt fortapt. Siden jeg som sagt hadde mye lyst da jeg møtte exen. Anonymkode: 4d543...e26 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: vel, min erfaring er, at da jeg traff min nå ex, så gikk jeg på cipralex. I lang tid var ikke sexlysten noe problem. Kun å få orgasme. Men lysten var der! Nå, men etterhvert mistet jeg litt sexlysten også.. Så, jeg tenker, at det kommer nok litt ann på hvor jeg er. Hvordan formen min er. Da jeg møtte exen var jeg forelsket. At lysten ikke alltid er på topp er jo normalt. Men, så jeg vet ikke. Føler kanskje ikke det det har vært noe lyst der på samme måte siden den gang. Så da ble kanskje forelskelsen større enn bivirkningene av pillene... Har jo hørt at lysten kan senkes på disse pillene.. Men jeg tror ikke man er helt fortapt. Siden jeg som sagt hadde mye lyst da jeg møtte exen. Anonymkode: 4d543...e26 Forstår hva du vil frem til. Tror nok også at manglende lyst ofte er en kombinasjon av flere ting. For min del er det mer at jeg har levd i et forhold i mange år og hatt et normalt bra sexliv men med antidepressiva er det ingen lystfølelse. Som om de erogene sonene er bedøvd. Trist for mannen min da . Jeg gikk over til Brintelix fordi det skulle være bedre ang dette problemet men merker lite forskjell. Men det er jo bare å være åpen om det. Jeg trenger fremdeles å ligge tett inntil han og føle meg elsket. Anonymkode: 51438...89c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villanda Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 På 4.9.2017 den 18.26, AnonymBruker skrev: Hadde ingen sexslyst da jeg gikk på cipralex. Litt bedre med brintellix men fremdeles et problem. Legen mener at det ikke er en bivirkning av brintellix og at det kanskje er depresjon eller andre ting som spiller inn. Noen erfaringer? Anonymkode: 51438...89c Prøv Lamictal! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.