AnnaLiljaAnna Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Hei. Jeg hadde en uheldig hendelse en kveld da jeg ble frastjålet eiendeler som tilhørte meg. Jeg ble så klart stresset og opprørt. Ringte politiet, men av en eller annen merkelig grunn klarte jeg ikke å snakke skikkelig for meg. Jeg har slitt med angst lenge. Prøvd di fleste medisiner til jeg begynte på rivotril som hjalp. Den kvelden eller dagen tok jeg ikke tablettene fordi jeg har brukt dem med forsiktighet og kan jeg bytte ned på en pille så gjør jeg det. Men det ble så gale at jeg ble tvangsinnlagt den kvelden. I ett år! Jeg ble satt på efoxor, cyprexa, orfiril, tryxal, risperdal ect. Jeg fikk ikke rivotril. Ikke engang ned trapping. Jeg er ikke tvangsinnlagt lenger. Men er veldig dårlig!! Det har ikke blitt bedre. Jeg ønsker tilbake på rivotril, som forbedret livskvaliteten min betraktelig. Jeg går stadig "på nåler" føles det som med angsten og nervene mine. Jeg vil ikke leve slik. Hva kan jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanuttius Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Har du snakket om dette med de som behandler deg? Be om en redegjørelse for hvorfor de ikke vil gi den medisinen som har virker for deg før. De har nok en grunn vil jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva Sofie Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Det er enkelte leger/psykiatere som mener at Rivotril er en fyfy-medisin og som nekter å skrive den ut til pasienter pga. at den er så vanedannende. Kanskje det er derfor? Jeg ser du har fått Truxal. Den brukes mot angst. Ellers må jeg si at du fikk en salig blanding av medisiner  0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Herregud for noen sjuke folk som holdt deg igjen 1 år pga du var traumatisert av en hendelse!!!! herregud!!!!! Skjønte de ikke at du fikk angst og at purken gjorde det verre! Hallo!!!! Anonymkode: 650bb...606 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.