AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Den øverste streken til høyre. Dere ser den? Også litt til høyre der igjen. Hva heter den delen? Altså ved siden av den øverste streken til høyre. Anonymkode: 3910d...00f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den øverste streken til høyre. Dere ser den? Også litt til høyre der igjen. Hva heter den delen? Altså ved siden av den øverste streken til høyre. Anonymkode: 3910d...00f Hoftekam? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 2 minutter siden, Xtra skrev: Hoftekam? Det er vel heeeelt ute på siden av hofta? Ikke det jeg mener. https://www.aleris.dk/Global/da/Specialer/Sportskirurgi/Illustrationer/Lyskens_anatomi.jpg Ser du der det står pectineus til høyre? Og ved det hvite beinet der, på samme sted som pectineus, bare litt til høyre. Anonymkode: 3910d...00f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er vel heeeelt ute på siden av hofta? Ikke det jeg mener. https://www.aleris.dk/Global/da/Specialer/Sportskirurgi/Illustrationer/Lyskens_anatomi.jpg Ser du der det står pectineus til høyre? Og ved det hvite beinet der, på samme sted som pectineus, bare litt til høyre. Anonymkode: 3910d...00f Har ikke peiling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Akkurat nå, Xtra skrev: Har ikke peiling. Dette er et bedre bilde. Der det står external ilac vein. Anonymkode: 3910d...00f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Iliosakralledd? Lårben/femur? Hofteledd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 9 minutter siden, Trine skrev: Iliosakralledd? Lårben/femur? Hofteledd? Ja der det står external ilac vein. Er det bare meg som har litt tynn hud der og litt synlige blodårer, når jeg drar den tynne huden opp/fram? Anonymkode: 3910d...00f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja der det står external ilac vein. Er det bare meg som har litt tynn hud der og litt synlige blodårer, når jeg drar den tynne huden opp/fram? Anonymkode: 3910d...00f Nei det er helt normalt med synlige blodårer der. Anonymkode: 4a809...c10 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei det er helt normalt med synlige blodårer der. Anonymkode: 4a809...c10 Vet du hvor jeg mener? Anonymkode: 3910d...00f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du hvor jeg mener? Anonymkode: 3910d...00f Jeg vil vel tenke lysken og litt oppover derfra? Anonymkode: 4a809...c10 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil vel tenke lysken og litt oppover derfra? Anonymkode: 4a809...c10 Jeg tenker punkt 3 og rundt der ca. Du har vel tynn hud der, sant? Og når du drar huden fram så kan du se blodårene, eller er det bare meg? Anonymkode: 3910d...00f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker punkt 3 og rundt der ca. Du har vel tynn hud der, sant? Og når du drar huden fram så kan du se blodårene, eller er det bare meg? Anonymkode: 3910d...00f Det er lysken og det er helt normalt med tynn hud og synlige blodårer der. Ja jeg har det og sambo som sitter ved siden av har det. Anonymkode: 4a809...c10 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er lysken og det er helt normalt med tynn hud og synlige blodårer der. Ja jeg har det og sambo som sitter ved siden av har det. Anonymkode: 4a809...c10 Du har synlige blodårer som du kan se nå? Eller må du strekke huden for å se de? Anonymkode: 3910d...00f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har synlige blodårer som du kan se nå? Eller må du strekke huden for å se de? Anonymkode: 3910d...00f Jeg ser de om jeg strekker og ikke strekker. Anonymkode: 4a809...c10 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser de om jeg strekker og ikke strekker. Anonymkode: 4a809...c10 Hvor ellers har du? På armen bare? Anonymkode: 3910d...00f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor ellers har du? På armen bare? Anonymkode: 3910d...00f Steder huden er tynn og blodårer ligger like under huden. Dette er helt normalt. Anonymkode: 4a809...c10 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Flere som har blodårer ved lysken, som syns littegrann? Anonymkode: 3910d...00f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggie55 Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Jeg bare prøver meg og håper jeg ikke bare skaper rot: " skinken" eller " skonken"( folkelige ord jeg har hørt nr eldre personer i min barndom beskrev giktsmerter overfor nære helst yngre familiemedlemmer.kr 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.