AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Yasmin utløste psykose og mani hos meg microgynon gikk bra men den ga lukt nedentil hva med cerazette? Anonymkode: 84c0c...f4d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanuttius Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Jeg går på cerazette og det var ikke noe problem visstnok. Senere var jeg visst ikke bipolar allikevel men.. Cerazette er helt annerledes enn de andre p-pillene. Det er en annen type hormoner som er snillere mot kroppen (mindre fare for blodpropp ol). Jeg blir rævsjuk av trionetta og ringen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Yasmin utløste psykose og mani hos meg microgynon gikk bra men den ga lukt nedentil hva med cerazette? Anonymkode: 84c0c...f4d Hva slags lukt? Er det en bivirkning? Anonymkode: b16aa...607 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.