AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Hva er det riktige om vallergan? Lurer på når medisinen slutter å virke og man trenger pause? Mener NHD har svart på det men finner ikke det igjen.. Det er vel ikke slik som isw skrev at etter få ( 4 ) dager så slutter den å virke? Trodde det var snakk om uker her.. Anonymkode: 0d40c...b77 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det riktige om vallergan? Lurer på når medisinen slutter å virke og man trenger pause? Mener NHD har svart på det men finner ikke det igjen.. Det er vel ikke slik som isw skrev at etter få ( 4 ) dager så slutter den å virke? Trodde det var snakk om uker her.. Anonymkode: 0d40c...b77 Det er 3- 4 uker. Deretter noen dager 3-4 helt uten før ny start. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 2 timer siden, XbellaX skrev: Det er 3- 4 uker. Deretter noen dager 3-4 helt uten før ny start. Det er sterkt individuelt. Har du lette søvnvansker så kan den hjelpe så lenge. Men virkningen går nedover fra dag 2, spørsmålet er bare hvor mye søvnhjelp man trenger. Sover du veldig dårlig, kan den være elendig fra dag 3-4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 11 minutter siden, issomethingwrong skrev: Det er sterkt individuelt. Har du lette søvnvansker så kan den hjelpe så lenge. Men virkningen går nedover fra dag 2, spørsmålet er bare hvor mye søvnhjelp man trenger. Sover du veldig dårlig, kan den være elendig fra dag 3-4 Ja du har jo svarene på alt du 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 10 timer siden, issomethingwrong skrev: Det er sterkt individuelt. Har du lette søvnvansker så kan den hjelpe så lenge. Men virkningen går nedover fra dag 2, spørsmålet er bare hvor mye søvnhjelp man trenger. Sover du veldig dårlig, kan den være elendig fra dag 3-4 Det jeg skriver er hentet fra NHD. Har du ny oppdatert kunnskap tar jeg gladelig i mot men da må jeg ha en link. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 3 timer siden, XbellaX skrev: Det jeg skriver er hentet fra NHD. Har du ny oppdatert kunnskap tar jeg gladelig i mot men da må jeg ha en link. Du kan lese preparatomtalen i Felleskatalogen. "Toleranseutvikling kan oppstå etter få dagers sammenhengende bruk". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 3 timer siden, issomethingwrong skrev: Du kan lese preparatomtalen i Felleskatalogen. "Toleranseutvikling kan oppstå etter få dagers sammenhengende bruk". Jeg har aldri opplevd at det har vært et problem før etter rundt 3-4 uker men skal legge meg det på minnet. Det er nok uansett ikke normalen, heldigvis får man si. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.