Gå til innhold

Måltider i barneskolen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gutten min går i 5 trinn. Dem spiser matpakken sin kl 1030. Noen dager slutter han kl 1430 og han er veldig sulten når han kommer hjem. Er lang tid uten mat. Jeg sa at han kan spise noe i ett friminutt senere på dagen, men han sa at de får ikke lov til det. Er det noen lover og regler for dette?

Anonymkode: 3b0a4...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gutten min går i 5 trinn. Dem spiser matpakken sin kl 1030. Noen dager slutter han kl 1430 og han er veldig sulten når han kommer hjem. Er lang tid uten mat. Jeg sa at han kan spise noe i ett friminutt senere på dagen, men han sa at de får ikke lov til det. Er det noen lover og regler for dette?

Er 4 timer mellom måltider så lenge?

Anonymkode: 3042f...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i at det var tidlig med lunsj 10.30, men han kam vel spise litt mår han kommer hjem.

Tviler på at det er noen lover og regler om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han har med seg for lite skolemat? 4 timer mellom måltidene er normalt ikke så lenge at man er utsultet på den tiden. Dere kan vel sørge for at det er noe han kan spise når han kommer hjem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han ikke ha et eple eller en gulrot som han spiser enten i friminuttet mot slutten av dagen eller på skoleveien? Det enkleste er jo å ta dette opp med lærer og høre om det er greit at han spiser litt frukt eller grønnsaker i 13-tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...