AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Gutten min går i 5 trinn. Dem spiser matpakken sin kl 1030. Noen dager slutter han kl 1430 og han er veldig sulten når han kommer hjem. Er lang tid uten mat. Jeg sa at han kan spise noe i ett friminutt senere på dagen, men han sa at de får ikke lov til det. Er det noen lover og regler for dette? Anonymkode: 3b0a4...096 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gutten min går i 5 trinn. Dem spiser matpakken sin kl 1030. Noen dager slutter han kl 1430 og han er veldig sulten når han kommer hjem. Er lang tid uten mat. Jeg sa at han kan spise noe i ett friminutt senere på dagen, men han sa at de får ikke lov til det. Er det noen lover og regler for dette? Anonymkode: 3b0a4...096 Er 4 timer mellom måltider så lenge? Anonymkode: 3042f...628 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gutten min går i 5 trinn. Dem spiser matpakken sin kl 1030. Noen dager slutter han kl 1430 og han er veldig sulten når han kommer hjem. Er lang tid uten mat. Jeg sa at han kan spise noe i ett friminutt senere på dagen, men han sa at de får ikke lov til det. Er det noen lover og regler for dette? Anonymkode: 3b0a4...096 Enig i at det var tidlig med lunsj 10.30, men han kam vel spise litt mår han kommer hjem. Tviler på at det er noen lover og regler om dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gutten min går i 5 trinn. Dem spiser matpakken sin kl 1030. Noen dager slutter han kl 1430 og han er veldig sulten når han kommer hjem. Er lang tid uten mat. Jeg sa at han kan spise noe i ett friminutt senere på dagen, men han sa at de får ikke lov til det. Er det noen lover og regler for dette? Anonymkode: 3b0a4...096 Kanskje han har med seg for lite skolemat? 4 timer mellom måltidene er normalt ikke så lenge at man er utsultet på den tiden. Dere kan vel sørge for at det er noe han kan spise når han kommer hjem? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Kan han ikke ha et eple eller en gulrot som han spiser enten i friminuttet mot slutten av dagen eller på skoleveien? Det enkleste er jo å ta dette opp med lærer og høre om det er greit at han spiser litt frukt eller grønnsaker i 13-tida? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.