AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Jeg skal male hele leiligheten. Hva slags hvit passer best til svart sofa og svart seksjon. Hva slags farge bør jeg ha på listene til de hvite veggene? Hva slags farge passer på ett bad uten vindu? Hva er inn nå? Noe grå aktig? Takk for innspill. Anonymkode: 6990d...ce1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 På badet er det hvit sokkel på dusjkabinettet og glass, skapet er hvitt. Gulvet er marmoraktig kremfarget med noe grått. Anonymkode: 6990d...ce1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Jeg jobbet innen interiør for lenge siden. Jeg husker at jeg solgte mye antikkhvit til lister den gangen. Men tider forandrer seg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Til lister, vinduskarmer og døser anbefales eggehvit oljebasert maling. Ellers er det in med farger nå, så feel fri ☺️ Anbefaler deg dessuten å gå på fargehandel og ta med deg noen striper med grånyanser for å sjekke hvilken nyanse gulvet er. Dersom det er kald grå (med sort og blå som blandingsfarge) bør du ikke velge noe varmt (med gult) til veggene. Det vil bryte for mye. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanuttius Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Den beste fargen jeg har hatt på badet var litt fersken/beige-fersken. Den høres ikke så fin ut men den gav en fin glød til ansiktet når jeg så meg i speilet på morgenen. Bra for selvfølelsen 😉 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.