Gå til innhold

En bitteliten jobb...

emilie321

Anbefalte innlegg

Idag er jeg glad og spent, men samtidig kjempe redd.

Er med på en treningsgruppe som drives av kommunen her jeg bor. Trives med treneren, hun er både flink og inspirerende. På onsdag fikk jeg spørsmålet om jeg kunne tenke meg å bli assistent trener for gruppa. Det bare datt ut et ja fra meg, uten at jeg tenkte meg om. Idag fikk jeg offisielt jobben. Ble skikkelig glad, men så kom spøkelset mitt fram med stor styrke. Greier jeg dette? Hva hvis jeg feiler? Sier noe dumt som sårer. Hva om....???

Skal ha et møte til uka om hva jobben innebærer. Akkurat nå går det litt rundt for meg, greier jeg virkelig dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.9.2017 den 4.38, Trine skrev:

Du slår meg ikke som en person som sier mye dumt og sårende. Tror du vil klare den jobben fint :)

Tusen takk :)

Da er vi to som kan plumpe ut med dumme ting:P ordene kommer liksom litt feil ut noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, BamseLiten skrev:

Senk skuldrene, dette går bra 😀

Skal prøve å ta det litt som det kommer. Så lenge jeg gjør mitt beste, så kan jeg jo ikke gjøre mer. Takk skal du ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, emilie321 skrev:

Tusen takk :)

Da er vi to som kan plumpe ut med dumme ting:P ordene kommer liksom litt feil ut noen ganger.

Haha, ja, sånne ord er det ikke alltid så lett å kontrollere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...