Gå til innhold

fjerne 1 sting, samt når bytte bandage.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var hos hudlege i dag, og tok en biopsi av ett utslett. Det ble sydd 1 sting. Jeg husker ikke om han legen sa 1 eller 2 uker før jeg skulle fjerne stinget? hva er vanlig? Og jeg trenger vel ikke bytte bandage hver dag, på det bittelille såret? eller? Jeg regner med jeg kan fjerne stinget hos fastlegen?

Takk for alle input.

Anonymkode: 9c5c3...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var hos hudlege i dag, og tok en biopsi av ett utslett. Det ble sydd 1 sting. Jeg husker ikke om han legen sa 1 eller 2 uker før jeg skulle fjerne stinget? hva er vanlig? Og jeg trenger vel ikke bytte bandage hver dag, på det bittelille såret? eller? Jeg regner med jeg kan fjerne stinget hos fastlegen?

Takk for alle input.

Anonymkode: 9c5c3...b10

Jeg er vant til at jeg fjerner vanlige sting etter 10 dager. Hvis det er et dypt kutt, så noe lenger.

Ja, stinget fjerner du hos fastlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor det er. Da jeg sydde i ansiktet ble stingene fjernet etter 1 uke, men så skulle jeg gå med strips en god stund etter det. 10-14 dager er vanlig, men det er på dype kutt da. Du kan jo bare ringe og høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...