AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Har noen i nær familie tatt sitt eget liv?? Er et sterkt tema, men det er også et viktig tema vil jeg si. Min mor prøvde å ta livet sitt på sofaen med tabletter for en del år siden mens jeg lå i sengen og sov. Heldigvis ringte min stefar å ba meg gå ned til henne til han kom. Jeg var vell 15 tror jeg og trodde bare hun hadde vondt i ryggen. For ikke å skremme meg. Har aldri skjedd igjen.. Gudskjelov. Anonymkode: 0c44d...93f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Har noen i nær familie tatt sitt eget liv?? Er et sterkt tema, men det er også et viktig tema vil jeg si. Min mor prøvde å ta livet sitt på sofaen med tabletter for en del år siden mens jeg lå i sengen og sov. Heldigvis ringte min stefar å ba meg gå ned til henne til han kom. Jeg var vell 15 tror jeg og trodde bare hun hadde vondt i ryggen. For ikke å skremme meg. Har aldri skjedd igjen.. Gudskjelov. Anonymkode: 0c44d...93f Ja, jeg har opplevd å miste et familiemedlem i selvmord. Det er utrolig vondt. Har også holdt på å miste et annet familiemedlem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.