AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 I går hadde jeg å min samboer en diskusjon hvor jeg tror jeg var ganske likegyldig og sa ting jeg ikke mente å si. Dette var i forbindelse med sparing til syden i jula. En bagatell som ble litt større enn den trengte å bli. Jeg kan ha sagt ting til henne som ikke var nødvendig etc etc men jeg husker nesten ikke hva jeg sa til henne i går. Akkurat som jeg var en annen person. Jeg har jo en historie med psykiatri. Jeg tenkte over diskusjonen da jeg la meg i går og hvorfor sa jeg disse tingene til henne?? Det er ikke meg! Jeg elsker denne kvinnen og ville aldri såret henne med vilje! Hilsen en fortvilet jente. Anonymkode: 455a3...db9 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Det er ikke så uvanlig å bli litt revet med i en diskusjon. Dere får kanskje ta en prat til, hvor du avklarer hva du mente og hva du ikke mente. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanuttius Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Si det som det er. At du har såret og ikke kjenner deg selv igjen. Vi setter pris på en ærlig unnskyldning vet du, det gjør mannen verdt å leve med 😉 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggie55 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Kan det ha med for mye medisiner eller feil medisiner å gjøre? Om du tar medisiner Har du tenkt på en " second opinion"? Er det et "mønster "( når hun sier det så føler du det slik og sier sånn)mellom dete som gjentar seg. Kanskje om dere gikk til en familieterapeut sammen noen timer hvis dere synes det er verd det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.